Gå til innhold

Føler meg «borte» i hodet og ikke tilstede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en gutt på snart 16, og har den siste tiden følt meg «borte» i hodet og ikke tilstede i kroppen. Er bare helt fjern og tom inni meg, og føler ikke at ting rundt meg er ekte. Noen ganger klarer jeg ikke å kjenne meg igjen i meg selv, det kan føles ut som at jeg er en helt annen person. Jeg har null energi. Ligger bare inne på rommet mitt hele dagen. Jeg spiser nesten ikke fordi jeg ikke har matlyst, og får ikke sove om natten. Bruker adhd medisiner fast (har gått på det en stund), i tillegg så ruser jeg meg av og til sammen med venner. Kan dette ha noe med det å gjøre? Tenker ofte at livet mitt bare er meningsløst, og at jeg egentlig ikke burde være her i det hele tatt. 
Hva er galt med meg? Og hva kan jeg gjøre for å få det litt bedre?

Anonymkode: 7cf4c...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist at du har det sånn. Det høres ut som du er deprimert. Jeg synes du skal bestille time hos fastlegen og fortelle alt dette. Også er det lurt å holde seg unna rusen😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt på snart 16, og har den siste tiden følt meg «borte» i hodet og ikke tilstede i kroppen. Er bare helt fjern og tom inni meg, og føler ikke at ting rundt meg er ekte. Noen ganger klarer jeg ikke å kjenne meg igjen i meg selv, det kan føles ut som at jeg er en helt annen person. Jeg har null energi. Ligger bare inne på rommet mitt hele dagen. Jeg spiser nesten ikke fordi jeg ikke har matlyst, og får ikke sove om natten. Bruker adhd medisiner fast (har gått på det en stund), i tillegg så ruser jeg meg av og til sammen med venner. Kan dette ha noe med det å gjøre? Tenker ofte at livet mitt bare er meningsløst, og at jeg egentlig ikke burde være her i det hele tatt. 
Hva er galt med meg? Og hva kan jeg gjøre for å få det litt bedre?

Anonymkode: 7cf4c...c84

du blir bare verre med å ruse deg 😕 oppsøk helsesøster, legen din, snakk med foreldrene dine eller noen andre voksne rundt deg. Du trenger hjelp og det finnes hjelp, men du må gi beskjed

Anonymkode: 5cc86...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...