Gå til innhold

Same prosedure as last year!


Gondor

Anbefalte innlegg

Sommerferie med storfamilien og intens paranoia er visst blitt en regel i mitt liv. Den andre familien hater meg, vil ikke at jeg skal være sammen med barna deres og vil ha meg vekk herfra. De beskylder meg for å drikke gin i halvlitersglass og ta en båtplass som de har bestemt er deres. Det er mye de beskylder meg for. De hater meg. Det verste er at jeg er ikke så sikker på om ikke dette er sant. Føler at jeg hater alle småbarn og voksne. Jeg er bare en aggressiv bitch som ingen kan like. Svigerinnen min kom og jeg må ha sett så fiendtlig og hatsk ut i blikket at hun fort gikk bort til seg selv. Det er noe galt med blikket mitt. Det er for intenst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Gondor skrev:

Sommerferie med storfamilien og intens paranoia er visst blitt en regel i mitt liv. Den andre familien hater meg, vil ikke at jeg skal være sammen med barna deres og vil ha meg vekk herfra. De beskylder meg for å drikke gin i halvlitersglass og ta en båtplass som de har bestemt er deres. Det er mye de beskylder meg for. De hater meg. Det verste er at jeg er ikke så sikker på om ikke dette er sant. Føler at jeg hater alle småbarn og voksne. Jeg er bare en aggressiv bitch som ingen kan like. Svigerinnen min kom og jeg må ha sett så fiendtlig og hatsk ut i blikket at hun fort gikk bort til seg selv. Det er noe galt med blikket mitt. Det er for intenst.

Høres ikke ut som om du har det så veldig godt med deg selv akkurat nå. Og du er definitivt ikke en aggressiv bitch. Disse andre folkene virker ikke videre hyggelige fra hva du beskriver. Men kanskje du er en smule paranoid? Jeg vet jeg har en tendens til å tro at folk hater meg når jeg er i et visst humør, og jeg har en tendens til å overanalysere og komme til negative konklusjoner. Men det er meg da vet ikke om du er sånn. Men hvis de driver og beskylder deg for ting du ikke har gjort er jo det ikke hyggelig i det hele tatt. Familie er kompliserte greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen beskylder meg for noenting, jeg bare tenker at de gjør det. Men jeg overanalyserer som du sier og leser i blikk, hodebevegelser, ansiktsuttrykk, stemmebruk, kroppsspråk at de gjerne vil ha meg bort herfra. Det høres kanskje ut som en stor vits, men det er faktisk ganske plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Gondor skrev:

Sommerferie med storfamilien og intens paranoia er visst blitt en regel i mitt liv. Den andre familien hater meg, vil ikke at jeg skal være sammen med barna deres og vil ha meg vekk herfra. De beskylder meg for å drikke gin i halvlitersglass og ta en båtplass som de har bestemt er deres. Det er mye de beskylder meg for. De hater meg. Det verste er at jeg er ikke så sikker på om ikke dette er sant. Føler at jeg hater alle småbarn og voksne. Jeg er bare en aggressiv bitch som ingen kan like. Svigerinnen min kom og jeg må ha sett så fiendtlig og hatsk ut i blikket at hun fort gikk bort til seg selv. Det er noe galt med blikket mitt. Det er for intenst.

Må du være med på denne ferien?

Anonymkode: 35525...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gondor skrev:

Ingen beskylder meg for noenting, jeg bare tenker at de gjør det. Men jeg overanalyserer som du sier og leser i blikk, hodebevegelser, ansiktsuttrykk, stemmebruk, kroppsspråk at de gjerne vil ha meg bort herfra. Det høres kanskje ut som en stor vits, men det er faktisk ganske plagsomt.

Ahh ok da skjønner jeg. Nei, der høres ikke ut som en vits i det hele tatt. Det høres jo helt fryktelig ut å ha det sånn. Pluss at det ødelegger jo ferien din. Du må være snill mot deg seg, tenke på alt som er positivt ved deg. Og når du tar deg selv i å tenke negativt på den måten du nevner, må du tenke at dette ikke er sant og ikke virkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må du være med på denne ferien?

Anonymkode: 35525...669

Nei, jeg kan stikke hjem. Men alle barna mine er her. Det er det som gjør at jeg blir. Før jeg dro tenkte jeg at det er en del av meg som vil dra og en del av meg som vil bli hjemme. Hvis jeg er litt smart tar jeg meg en tur hjem i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Gondor skrev:

Svigerinnen min

Nå ble jeg usikker. Skriver ikke du i et annet innlegg lenger nede at du er på en datingside? Om du ikke er sammen med far til barna dine lenger, hvorfor må du feriere med hans familie om dere ikke liker hverandre/trives sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Ahh ok da skjønner jeg. Nei, der høres ikke ut som en vits i det hele tatt. Det høres jo helt fryktelig ut å ha det sånn. Pluss at det ødelegger jo ferien din. Du må være snill mot deg seg, tenke på alt som er positivt ved deg. Og når du tar deg selv i å tenke negativt på den måten du nevner, må du tenke at dette ikke er sant og ikke virkelig. 

Tusen takk for et strålende svar! Nå føler jeg meg rett og slett tatt vare på, så viktig er det du skriver. Jeg føler rett og slett omsorg! Jeg skal prøve å tenke noen hyggelige tanker om meg selv før jeg legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Nå ble jeg usikker. Skriver ikke du i et annet innlegg lenger nede at du er på en datingside? Om du ikke er sammen med far til barna dine lenger, hvorfor må du feriere med hans familie om dere ikke liker hverandre/trives sammen? 

Jeg skjønner hva du mener. Det er den eneste gangen i året alle barna mine og jeg er samlet, bortsett fra julaften og det blir for fristende. Det går for øvrig greit å feriere med min eks mann. Vi er venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gondor skrev:

Jeg skjønner hva du mener. Det er den eneste gangen i året alle barna mine og jeg er samlet, bortsett fra julaften og det blir for fristende. Det går for øvrig greit å feriere med min eks mann. Vi er venner. 

Da skjønner jeg :) Vær snill med deg selv da, det høres jo litt stressende ut det du beskriver. Kanskje du skal være ekstra måteholden med alkohol disse dagene feks? Pluss gå litt turer ved behov for «privatliv»? Lykke til iallfall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gondor skrev:

Tusen takk for et strålende svar! Nå føler jeg meg rett og slett tatt vare på, så viktig er det du skriver. Jeg føler rett og slett omsorg! Jeg skal prøve å tenke noen hyggelige tanker om meg selv før jeg legger meg. 

Det er noe av det viktigste i verden , det å være snill mot seg selv. Vi er som regel selv vår verste fiende ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå er jeg bare deppa. Har ikke lyst til å snakke. Har bare lyst til å være alene. Hvis jeg drar inn til byen igjen, blir jeg det, men da blir jeg vel enda mer deppa fordi jeg ikke er her. Tror jeg går meg en tur snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gondor skrev:

Uff, nå er jeg bare deppa. Har ikke lyst til å snakke. Har bare lyst til å være alene. Hvis jeg drar inn til byen igjen, blir jeg det, men da blir jeg vel enda mer deppa fordi jeg ikke er her. Tror jeg går meg en tur snart.

Hørtes ut som en god ide å gå seg en tur, kanskje høre på litt glad musikk? Eller bare gråte litt for å lette litt på trykket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...