Gå til innhold

Faller ofte ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Veldig ofte opplever jeg å falle litt ut av virkeligheten, kan føles litt som dagdrømming men det er rent kaos i hodet. Er akkurat som om at ørene lukker seg, jeg klarer ikke å høre noe rundt meg eller fokusere på noe og uansett hvor hardt jeg prøver, klarer jeg ikke å komme tilbake. Får egentlig en følelse av at jeg ikke er tilstedet akkurat da. Dette skjer hyppigest i mine dårlige perioder, spesielt når jeg får mye flashbacks eller når stemmen i hodet er ekstra kvass. Har noen opplev dette? Har dere klart å bli kvitt det? Synes det er fryktelig flaut å hele tiden falle ut av samtaler feks, og det føles ekstremt ubehagelig selv om jeg er alene også. 

Anonymkode: 801d4...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også opplevd dette. Kan dette helt ut, og liksom bare blir borte, glemmer tid og sted. Det er nok kroppens/ hjernens måte å takle stress på, det blir bare rett og slett for mye så den skrur seg liksom av. Etter at jeg begynte på medisiner har det blitt litt bedre. Men det skjer fortsatt. Så vidt jeg forstod fra behandler er det i mitt tilfelle knyttet til eupf så det kan derfor ikke medisineres bort i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en bivirkning av rus og alkoholbruk.

Anonymkode: 0a46f...202

Det var da en fryktelig negativ kommentar å komme med. Ts har nevnt verken rus eller alkohol bruk. Og dette å falle ut på denne måten er ikke sjeldent innen psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en bivirkning av rus og alkoholbruk.

Anonymkode: 0a46f...202

Hvorfor kommer du til den konklusjonen når ts ikke en gang har nevnt noe om misbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Glitter skrev:

Hvorfor kommer du til den konklusjonen når ts ikke en gang har nevnt noe om misbruk?

Eh? Fordi det er en VELDIG vanlig bivirkning. Det kan komme i lang tid etter inntak også.

Anonymkode: 0a46f...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
37 minutter siden, RamonaK skrev:

Det var da en fryktelig negativ kommentar å komme med. Ts har nevnt verken rus eller alkohol bruk. Og dette å falle ut på denne måten er ikke sjeldent innen psykiatrien. 

Hva er negativt med det? Om ts ikke misbruker alkohol eller rusmidler så kan hen jo bare se bortifra kommentaren. Hvorfor lage så mye drama ut av at jeg prøver å hjelpe?

Anonymkode: 0a46f...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en bivirkning av rus og alkoholbruk.

Anonymkode: 0a46f...202

Jeg drikker kun alkohol på spesielle anledninger, og ruser meg ikke, så er nok ikke det i mitt tilfelle. ts

Anonymkode: 801d4...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er negativt med det? Om ts ikke misbruker alkohol eller rusmidler så kan hen jo bare se bortifra kommentaren. Hvorfor lage så mye drama ut av at jeg prøver å hjelpe?

Anonymkode: 0a46f...202

Mente ikke lage drama , men du skrev jo sikkert en bivirkning av rus/alkohol misbruk. Det var jo en ganske bastant måte å uttrykke seg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...