Gå til innhold

Får ikke sove.


RamonaK

Anbefalte innlegg

Har hatt utrolig angst den siste tiden og jeg får ikke sove. Har sovet seks timer tilsammen på åtte dager, og jeg merker at blir helt utafor av dette. Tar 15mg vallargan 15 mg imovane of 20 mg zyprexa. Tar vallargan ca en time før, og imovane og zyprexa ca halvtime før. Men det funker ingenting. Er det noe annet jeg kan ? Begynner å bli helt utslitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd noen sovemedisiner/innsovning medisiner før men kan ikke husket at noen av de funket. Med unntak av nozinan men det funket altfor godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Har hatt utrolig angst den siste tiden og jeg får ikke sove. Har sovet seks timer tilsammen på åtte dager, og jeg merker at blir helt utafor av dette. Tar 15mg vallargan 15 mg imovane of 20 mg zyprexa. Tar vallargan ca en time før, og imovane og zyprexa ca halvtime før. Men det funker ingenting. Er det noe annet jeg kan ? Begynner å bli helt utslitt. 

Du må snakke med psykiateren din om dette, søvn er veldig viktig. Tror ikke det har noen hensikt å snakke med legen, han ga deg jo ikke noe for angsten. Så snakk med psykiateren, du kan ikke gå rundt å ikke få sove. Da blir du bare mer urolig og angsten øker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du må snakke med psykiateren din om dette, søvn er veldig viktig. Tror ikke det har noen hensikt å snakke med legen, han ga deg jo ikke noe for angsten. Så snakk med psykiateren, du kan ikke gå rundt å ikke få sove. Da blir du bare mer urolig og angsten øker. 

Ja. Skal treffe psykiater veldig kort i morgen, får nevne det da. Du har rett, kan ikke gå rundt sånn her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Du må snakke med psykiateren din om dette, søvn er veldig viktig. Tror ikke det har noen hensikt å snakke med legen, han ga deg jo ikke noe for angsten. Så snakk med psykiateren, du kan ikke gå rundt å ikke få sove. Da blir du bare mer urolig og angsten øker. 

Men på den lyse siden så har jeg ikke nysi en eneste gang i dag, så vallarganen var da godt for noe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Men på den lyse siden så har jeg ikke nysi en eneste gang i dag, så vallarganen var da godt for noe 😂

Hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Glitter skrev:

Håper du får hjelp med søvnen på et eller annet vis snart. 

Ja ,satser på det. Før eller siden må jeg jo sovne da. Jeg vet ikke hvor lenge man klarer seg uten søvn jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, RamonaK skrev:

Ja ,satser på det. Før eller siden må jeg jo sovne da. Jeg vet ikke hvor lenge man klarer seg uten søvn jeg. 

Leste et sted at gjennomsnittlig psykoseterskel uten noe som helst søvn og uten at det er rusutløst er 10 dager. Men det er helt uten søvn da. 

Fikk du sove i natt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Leste et sted at gjennomsnittlig psykoseterskel uten noe som helst søvn og uten at det er rusutløst er 10 dager. Men det er helt uten søvn da. 

Fikk du sove i natt? 

Ja sov et par timer. Snakket også med psykiateren , hun mente medisinene jeg har burde være nok å få sove på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja sov et par timer. Snakket også med psykiateren , hun mente medisinene jeg har burde være nok å få sove på. 

Det kan jo ikke hun vite da. Er jo du som vet om du sover nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Glitter skrev:

Det kan jo ikke hun vite da. Er jo du som vet om du sover nok. 

Ja, sant nok det. Pluss at jeg også mista eupf diagnosen i dag, fant det ut ved en tilfeldighet. Er ikke det rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, sant nok det. Pluss at jeg også mista eupf diagnosen i dag, fant det ut ved en tilfeldighet. Er ikke det rart? 

Hvordan fant du det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, frosken skrev:

Hvordan fant du det ut?

Det stod på kriseplanen min jeg fikk før jeg gikk. Det stod noe annet der nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...