Gå til innhold

"Norge gråter i dag"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Står det på VG.no

Ja, det er veldig trist at Finken døde såpass ung. Men at "hele Norge" skulle gråte over det er vel mer enn en overdrivelse. "Idretts-Norge" og hans nærmeste familie og venner sørger veldig, men ikke jeg. Bortsett fra at jeg synes det det er trist da. 

Anonymkode: 01721...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det på VG.no

Ja, det er veldig trist at Finken døde såpass ung. Men at "hele Norge" skulle gråte over det er vel mer enn en overdrivelse. "Idretts-Norge" og hans nærmeste familie og venner sørger veldig, men ikke jeg. Bortsett fra at jeg synes det det er trist da. 

Anonymkode: 01721...dcd

Det er trist. 54 år er ingen alder.

Har du aspergers siden du tolker alt så bokstavlig?

Anonymkode: d95d9...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist. 54 år er ingen alder.

Har du aspergers siden du tolker alt så bokstavlig?

Anonymkode: d95d9...aa1

Nei. Men blir bare oppgitt over sånne overskrifter. 

Anonymkode: 01721...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det på VG.no

Ja, det er veldig trist at Finken døde såpass ung. Men at "hele Norge" skulle gråte over det er vel mer enn en overdrivelse. "Idretts-Norge" og hans nærmeste familie og venner sørger veldig, men ikke jeg. Bortsett fra at jeg synes det det er trist da. 

Anonymkode: 01721...dcd

Det var da unødvendig bokstavelig tolket?

Anonymkode: 76c24...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da unødvendig bokstavelig tolket?

Anonymkode: 76c24...29c

Nei, jeg synes ikke det. Jeg bare irriterer meg over å bli dratt inn i noe jeg ikke er en del av. Og jeg irriterer meg ofte over tabloide medier og overskriftene deres, og lurer seriøst på om flere av journalistene som jobber der er evneveike. 

Jeg er ikke en sau og vil ikke bli dratt inn i en sånn beskrivelse. De får skjerpe seg. 

Dessuten er det mer trist når et barn dør av kreft eller en ung mann omkommer i en trafikkulykke. Men da sørger ikke "hele Norge". Idiotisk. 

 

Anonymkode: 01721...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er litt slemt av deg å bruke ett nylig dødsfall til å kritisere pressen.

Anonymkode: df524...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er litt slemt av deg å bruke ett nylig dødsfall til å kritisere pressen.

Anonymkode: df524...68a

Nei, det synes jeg ikke.

Anonymkode: 01721...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke det. Jeg bare irriterer meg over å bli dratt inn i noe jeg ikke er en del av. Og jeg irriterer meg ofte over tabloide medier og overskriftene deres, og lurer seriøst på om flere av journalistene som jobber der er evneveike. 

Jeg er ikke en sau og vil ikke bli dratt inn i en sånn beskrivelse. De får skjerpe seg. 

Dessuten er det mer trist når et barn dør av kreft eller en ung mann omkommer i en trafikkulykke. Men da sørger ikke "hele Norge". Idiotisk. 

 

Anonymkode: 01721...dcd

Jeg synes du drar dette litt langt, du er veldig bokstavelig i det du skriver. Dessuten er det et nylig dødsfall. Liket er knapt varmt, slapp av litt.

Anonymkode: 76c24...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står at han døde av akutt sykdom. Mulig hjerteinfarkt eller slag eller noe? Noen som vet dødsårsaken? 

Anonymkode: 9f065...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist. 54 år er ingen alder.

Har du aspergers siden du tolker alt så bokstavlig?

Anonymkode: d95d9...aa1

Jeg synes det var trist.  Er alltid trist å lese skriverier om dødsfall uansett hvem det er, synes jeg.

Jeg tror trådstarter tenker at det er trist uansett hvem det er, men at det er litt unødvendig å skrive stort om det bare fordi en kjent person dør. Men det er vel naturlig at det skrives om når en kjent person dør. 

Anonymkode: 9f065...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...