Gå til innhold

Takler ikke uro


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio

Samtidig gjør jeg det bare verre for meg selv når jeg gjør alt for å få det rolig inni meg. 

Hbordan håndterer andre uro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naana47
41 minutter siden, dolmio skrev:

Samtidig gjør jeg det bare verre for meg selv når jeg gjør alt for å få det rolig inni meg. 

Hbordan håndterer andre uro?

Jeg håndterer det med fysisk aktivitet, tror jeg. Jeg blir i alle fall veldig flink til å rydde og gjøre reint i huset. 🙂

Noen ganger kan det hjelpe å gå ut litt for å få inntrykk som kan fortrenge den indre uroen. Få fokuset bort på noe annet rett og slett. 

Men av og til tar jeg en beroligende tbl og går og legger meg i håp om at jeg kan sove det bort.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv ned og sett ord på det som uroer deg - det hjelper meg i mange situasjoner. Det er ikke nødvendigvis noen som får lese det, men det er mer for å rydde opp i mitt eget hode og tankekaos og forhåpentligvis få plassert enkelte ting der det hører hjemme. Man må ikke blogge om alt man tenker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...