Gå til innhold

Så var det denne ferien da....


Gondor

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Gondor skrev:

Så bra at legen din er på jobb! Er det lenge til du har fått time? Fint å høre at du har det bedre i dag! Ja det hjelper faktisk å holde seg i ro en stund når man har det vanskelig. Gåtur i frisk luft funker ikke for meg når jeg har det dårlig. Da trigges bare enda mer. Jeg må stenge meg inne på rommet mitt og dra for gardinene. Det hjelper. Jeg begynner å se frem til hverdagen jeg også. Skal bli godt å komme i gjenge igjen. 

skal til legen i morgen. I dag er jeg så dårlig at jeg knapt orker å skrive disse setningene.. jeg klarer ikke å ha noen innpå meg, men hvordan forklare det for barn på 6 år.. jaja, håper på bedre tider. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Annia36 skrev:

skal til legen i morgen. I dag er jeg så dårlig at jeg knapt orker å skrive disse setningene.. jeg klarer ikke å ha noen innpå meg, men hvordan forklare det for barn på 6 år.. jaja, håper på bedre tider. klem

Det er vanskelig å forklare til en 6 åring ja. Så trist du har blitt dårlig igjen! Nei, det er ikke lett dette her. Håper legen din kan komme opp med noe genialt sånn at du får det bedre. Godt du har en snill mann som stiller opp, men jeg skjønner at du er fortvilet. Mine barn er voksne så de forstår og tar hensyn. Det var verre da de var yngre. Ikke har jeg mann heller og har ikke hatt på 15 år. Jeg har oppdratt barna mine alene. Det har vært tøffe tak ja! 

Jeg ønsker deg en god natt! Håper du får sove godt! Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...