Gå til innhold

Hater livet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hater livet mitt og ønsker bare å flykte bort. Finnes ikke noe som er greit i live mitt. Ikke en ordentlig familie. Ingen ekte venner. Ingen kjæreste.  Trives ikke her jeg bor. Økonomien går rett i dass. Vet ikke hva jeg lever for. Ser ikke noe lys i tunellen. Vil bare bli fri. Komme meg vekk fra alt vondt. Jeg vil bare få det bedre. 7 år i terapi og jeg har det fortsatt vondt. Finnes det ingen håp for meg? Begynner å tvile. Begynner å tvile på alt inkludert meg selv. Vet ikke hvorfor jeg ble født. Fikk ikke det livet jeg ville ha. Jeg vet ikke hva jeg vil lenger. Bare tull i live mitt. Føler meg ikke verdt noe. Føler ikke at det livet er ment for meg. Hvorfor må alt bare komme opp nå. Kjenner at jeg er skikkelig lei. Vil bare flykte til en skog langt langt unna. Bli der og ikke ha noe kontakt med omverden. Bare leve i ro å fred der helt alene. 

Anonymkode: b2497...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje du kan henge med de uekte vennene dine som du er så heldig å ha da? Man må ta litt initiativ selv også vet du.. 

Anonymkode: 17656...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater livet mitt og ønsker bare å flykte bort. Finnes ikke noe som er greit i live mitt. Ikke en ordentlig familie. Ingen ekte venner. Ingen kjæreste.  Trives ikke her jeg bor. Økonomien går rett i dass. Vet ikke hva jeg lever for. Ser ikke noe lys i tunellen. Vil bare bli fri. Komme meg vekk fra alt vondt. Jeg vil bare få det bedre. 7 år i terapi og jeg har det fortsatt vondt. Finnes det ingen håp for meg? Begynner å tvile. Begynner å tvile på alt inkludert meg selv. Vet ikke hvorfor jeg ble født. Fikk ikke det livet jeg ville ha. Jeg vet ikke hva jeg vil lenger. Bare tull i live mitt. Føler meg ikke verdt noe. Føler ikke at det livet er ment for meg. Hvorfor må alt bare komme opp nå. Kjenner at jeg er skikkelig lei. Vil bare flykte til en skog langt langt unna. Bli der og ikke ha noe kontakt med omverden. Bare leve i ro å fred der helt alene. 

Anonymkode: b2497...ff3

Siden du har gått 7 år i terapi,  har du blitt noe bedre, eller er du nede akkurat nå? Hvis du ikke har blitt noe bedre, så kanskje du bør skifte terapiform og/eller terapeut. Hva med medisiner? Bruker du det?

Og ja, jeg tror det er håp for de fleste.  Har selv vært svært dårlig, men har i dag et leveverdig liv.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

7 år i terapi og jeg har det fortsatt vondt. Finnes det ingen håp for meg? Begynner å tvile.

Jeg skjønner at du har det vondt. Håper det er noe bedre i dag. Jeg kan også tidvis bli overmannet av «at det ble ikke slik det skulle bli.» Det tror jeg verken terapi eller piller kan hjelpe mot, ei heller mot en noe depressiv grunntone i livet. 
 

Når livet ditt er som det er, er det noe du kan tilføre eller eliminere for at det kan bli bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlinyellow

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har det sånn i perioder - også det med å flytte langt uti gokk, og å leve isolert der🙂

Nok om meg. Forferdelig at du har det sånn 🍀

Er det noe som ikke er prøvd? Er det noe du kan gjøre som ikke trekker deg dypere ned, eller som kan være bra for deg, om ikke med en gang, på skikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...