Gå til innhold

Hva er det med hodet til Jenny?


kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, kupton skrev:

Her er det noen tips om angst og stressmestring også for de som ikke skal til OL:

https://www.nrk.no/sport/xl/vitenskapen-bak-medaljen_-hva-er-det-med-hodet-til-jenny-stene_-1.15008165

 

Det var veldig interessant lesning. Hjernen er en utrolig ting. Artikkelen minner meg om en dokumentar serie som heter Body Hack , som handler om folk som trener kroppen og hjernen til å tåle og fungere under sterkt press panikk og smerte. Som feks soldater, brannmann osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette kunne vært interessant å lese. Men dessverre ødelegger de en i interessant tekst med denne nye, fancy måten å skrive på med bilder og sitater som flyter fancy over skjermen. 

Anonymkode: d2595...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio

Jeg skulle ønske jeg klarte litt av det Jenny klarer; Tømme hodet og folusere. 

Jeg tror ikke jeg er noen egnet skytter fordi skyting består av 80 % mental trening. Men til tross for det har jeg klart å gjøre det ganske bra resultatmessig mtp mine utfordringer, og det er en seier i seg selv for meg. Jeg fant mye glede i skyttersporten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kunne vært interessant å lese. Men dessverre ødelegger de en i interessant tekst med denne nye, fancy måten å skrive på med bilder og sitater som flyter fancy over skjermen. 

Anonymkode: d2595...11f

teksten er som vanlig på pc

Anonymkode: 60a50...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

teksten er som vanlig på pc

Anonymkode: 60a50...a78

Ok, da prøver jeg PC! 

Anonymkode: d2595...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...