Gå til innhold

Kan noen gi meg tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leser folk mer her enn i allmennmedisin? Hva i helvetet gjør jeg når jeg ikke får avsluttet et tømmingsregime og det ikke har hendt noenting etter 14 poser movicol og 2 ts natriumsulfat, pluss kanskje to og en halv liter væske inkl det som var blandevann for pulverne. Jeg må få dette ferdig. Jeg kan ikke gi meg nå. Jeg må få til en skikkelig tømming og bli ferdig med det for jeg kan ikke gå hele dagen og være redd for å bæsje på meg. Jeg håper ikke det blir farlig og holde på til virkningen har kommet. Den må da komme. Systemet kan ikke være tomt så det ikke er noe som kan komme for jeg spiste da vanlig i går og jeg spiste frokost i dag og uansett må vel denne væsken komme ut i tarmen og ikke bare nyrene når tarmen trekker til seg væsken av midlene? Ikke et alternativ å stoppe bare si meg hvordan jeg kan få det overstått raskest mulig.

Anonymkode: 8fbef...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...