Gå til innhold

Blir du skremt av skrekkfilmer?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Hvilken type i så fall? Jeg liker ikke sånne der de dukker opp i speilet og slike ting. For skummelt. Type the ring og slikt.

 

Derimot liker jeg sånne som omhandler Satanisme, det skremmer meg ikke i det hele tatt. Rosemary\s baby er veldig bra, The Ninth Gate og, selv om den knapt er skrekk.

Jeg liker også Saw filmene, selv om ikke alle er like gode. Den 1ste var råbra. Jeg liker ikke når det blir for skummelt. Men the shining var også bra. Den ble skikkelig skummel. Mye variabelt fra Stephen King, langt fra alt som er severdig.

 

Noen som har noen gode netflix tips, som kunne passe min smak i "skrekk"`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Hvilken type i så fall? Jeg liker ikke sånne der de dukker opp i speilet og slike ting. For skummelt. Type the ring og slikt.

 

Derimot liker jeg sånne som omhandler Satanisme, det skremmer meg ikke i det hele tatt. Rosemary\s baby er veldig bra, The Ninth Gate og, selv om den knapt er skrekk.

Jeg liker også Saw filmene, selv om ikke alle er like gode. Den 1ste var råbra. Jeg liker ikke når det blir for skummelt. Men the shining var også bra. Den ble skikkelig skummel. Mye variabelt fra Stephen King, langt fra alt som er severdig.

 

Noen som har noen gode netflix tips, som kunne passe min smak i "skrekk"`?

Blir ikke skremt av det, men liker mye av det samme som deg. Liker stort sett alt av Stephen King, de gamle er jo best da :) Men Castle rock på HBO. Den siste var best. Og selvfølgelig bates motel på netflix. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Hvilken type i så fall? Jeg liker ikke sånne der de dukker opp i speilet og slike ting. For skummelt. Type the ring og slikt.

 

Derimot liker jeg sånne som omhandler Satanisme, det skremmer meg ikke i det hele tatt. Rosemary\s baby er veldig bra, The Ninth Gate og, selv om den knapt er skrekk.

Jeg liker også Saw filmene, selv om ikke alle er like gode. Den 1ste var råbra. Jeg liker ikke når det blir for skummelt. Men the shining var også bra. Den ble skikkelig skummel. Mye variabelt fra Stephen King, langt fra alt som er severdig.

 

Noen som har noen gode netflix tips, som kunne passe min smak i 

Clinical

The sinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninnene mine og jeg digget det da vi var unge. Fikk ikke lov til å se på, men klarte det likevel. Fått nesten varige mén av Bob i Twin peaks... og ble sykt skremt av Scream-masken. 
 

Nå tør jeg ikke se på sånt mer😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan bli skremt der og da, men det er glemt med en gang filmen er over. Før brukte jeg se en skrekkfilm på natta når jeg ikke fikk sove, og sov søtt som bare det etterpå. Det var mens TV Norge sendte skrekkfilmer midt på natta for ca 15 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 23.56, cilie skrev:

Venninnene mine og jeg digget det da vi var unge. Fikk ikke lov til å se på, men klarte det likevel. Fått nesten varige mén av Bob i Twin peaks... og ble sykt skremt av Scream-masken. 
 

Nå tør jeg ikke se på sånt mer😅

Jeg så Poltergeist da jeg var 8-9 år 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Har flere gode tips til deg. Men er det altså slikt du ikke liker filmer som skremmer deg. Altså kvalitets grøssere etter min mening. Da tenker jeg på ‘The Ring’.

En av de beste grøsseren jeg har sett er den spanske filmen ‘Veronica’ som på Netflix. 
 

 


 

 

Et annet forslag er ‘The witch».

Ny creepy grøsser på Netflix, men likevel ikke en du hopper av om det er dette som skremmer deg mest😱

Anonymkode: 04bb6...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...