Gå til innhold

Amarula.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hvor mye er det vanlig å drikke før man kjenner noe? Jeg drakk vel fem små glass og kjente en varme i kroppen og hodet, og litt bris i hodet men det gikk fort over. Så da kan jeg jo ta vival når jeg legger meg? Har drukket litt i det siste og det har gått bra å kombinere med vival og seroquel. Drikker ikke når jeg har migrene da, men merker at alkohol har en beroligende effekt og det er jo positivt :) Kommer til å kjøpe mer cider i neste uke, og jeg skal drikke amarula i morgen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    23

  • AnonymBruker

    10

  • RamonaK

    6

  • Glitter

    2

Mest aktive i denne tråden

stjernestøv

Men det er sikkert ikke det lureste å drikke når man vil ta av, masse kalorier men godt er det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå kaloriene, men måten du brskriver alkoholen og at du skal drikke mer da og da er et rødt flagg i min bok. Mener bare at du ikke skal begynne å selvmedisinere deg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Glitter skrev:

En ting er nå kaloriene, men måten du brskriver alkoholen og at du skal drikke mer da og da er et rødt flagg i min bok. Mener bare at du ikke skal begynne å selvmedisinere deg nå. 

Det går greit det, har gjort det før og ble ikke alkoholiker av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det går greit det, har gjort det før og ble ikke alkoholiker av den grunn. 

Sier ikke at jeg tror du blir alkoholiker, men kanskje at det ikke er så lurt å gjøre det så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Glitter skrev:

Sier ikke at jeg tror du blir alkoholiker, men kanskje at det ikke er så lurt å gjøre det så mye. 

Hm, mannen sa "Skal du begynne å drikke igjen nå". Han er til å bli gal av, hvem drikker ikke nå om sommeren? Jeg tror folk drikker mer om sommeren, og hjelper det på psyken min er det en bonus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm, mannen sa "Skal du begynne å drikke igjen nå". Han er til å bli gal av, hvem drikker ikke nå om sommeren? Jeg tror folk drikker mer om sommeren, og hjelper det på psyken min er det en bonus :) 

Amarula og cider og sånn er jo ganske svakt da, så det går nok bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Amarula og cider og sånn er jo ganske svakt da, så det går nok bra. 

Ja det går nok bra, har jegermeister også da, tenkte å smake på det og. Må kose seg litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det går nok bra, har jegermeister også da, tenkte å smake på det og. Må kose seg litt :) 

Haha. Jeager er godt. Men pass nå på. Antyder ikke at du selvmedisinerer , men jeg pleide det og det var fryktelig dumt for jeg satte meg selv i noen veldig sårbare situasjoner, og det gjorde alt mye verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Haha. Jeager er godt. Men pass nå på. Antyder ikke at du selvmedisinerer , men jeg pleide det og det var fryktelig dumt for jeg satte meg selv i noen veldig sårbare situasjoner, og det gjorde alt mye verre. 

Kjente det jo litt i dag, og da måtte jeg anstrenge meg for å snakke normalt til mannen. Kan ikke være antydet beruset i nærheten av han. Jeg ble innlagt en sommer jeg drakk hver dag hehe :D Men nå går jeg ikke til den psykologen lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Kjente det jo litt i dag, og da måtte jeg anstrenge meg for å snakke normalt til mannen. Kan ikke være antydet beruset i nærheten av han. Jeg ble innlagt en sommer jeg drakk hver dag hehe :D Men nå går jeg ikke til den psykologen lenger. 

Er han imot at du drikker? Sikker på at psykologen gjorde det av beste vilje da😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Er han imot at du drikker? Sikker på at psykologen gjorde det av beste vilje da😆

Ja han er imot at alle drikker, tåler ikke alkohol han. Provoserer meg litt det der, folk må da få lov å drikke litt. Ja jeg var litt på bærtur den sommeren :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja han er imot at alle drikker, tåler ikke alkohol han. Provoserer meg litt det der, folk må da få lov å drikke litt. Ja jeg var litt på bærtur den sommeren :D 

Da er det hans problem. Ja alle må få lov til å ta en drink i ny og ned. Jeg savner virkelig å kunne drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm, mannen sa "Skal du begynne å drikke igjen nå". Han er til å bli gal av, hvem drikker ikke nå om sommeren? Jeg tror folk drikker mer om sommeren, og hjelper det på psyken min er det en bonus :) 

Hvis du tror alkohol hjelper på psyken er du på ville veier..

Anonymkode: d58f7...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Da er det hans problem. Ja alle må få lov til å ta en drink i ny og ned. Jeg savner virkelig å kunne drikke.

Ja jeg et voksent menneske, så får han meg til å føle meg som en synder når jeg drikker. Nei du kan vel ikke drikke når du har barna? Drakk når mine barn var små og jeg, midt på dagen..men drakk meg ikke full da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror alkohol hjelper på psyken er du på ville veier..

Anonymkode: d58f7...df8

Det hjelper litt der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, RamonaK skrev:

Da er det hans problem. Ja alle må få lov til å ta en drink i ny og ned. Jeg savner virkelig å kunne drikke.

Men nå legger jeg meg og leser om heksemesterfamilien og resten av gjengen :) Håper du får sove i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg et voksent menneske, så får han meg til å føle meg som en synder når jeg drikker. Nei du kan vel ikke drikke når du har barna? Drakk når mine barn var små og jeg, midt på dagen..men drakk meg ikke full da. 

Nei, alkohol gjør meg ganske ehh skal vi si vill? Pluss at når jeg først har begynt sliter jeg med å stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men nå legger jeg meg og leser om heksemesterfamilien og resten av gjengen :) Håper du får sove i natt. 

Takk. Du får kose deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
20 minutter siden, RamonaK skrev:

Nei, alkohol gjør meg ganske ehh skal vi si vill? Pluss at når jeg først har begynt sliter jeg med å stoppe. 

Ok. Da er det jo best å la være. Det er ikke bra å bli vill heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...