Gå til innhold

Drømmer mer og mer om graviditet etc


Glitter

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer innimellom at jeg er gravid igjen, og ofte er drømmen så ekte at jeg tror jeg er gravid når jeg våkner og tar meg på magen. 

Men i det siste er det nesten hver natt. Jeg drømmer jeg er 10+4 uker på vei og kjenner livmoren begynner å kjennes, og er spent på om jeg får en datter, jeg drømmer at jeg og eksen er på hytta, han tar den en dag gamle datteren med i pulk og det er farlig og han behandler meg som vanlig dårlig så jeg slår opp på nytt, drømmer at jeg og min eks er utro mot min eks sin nye samboer og jeg blir gravid av det, drømmer at jeg får trillinger, to sønner og en datter i tillegg til tre fra før, og min eks-svigersøster er i drømmen, drømmer at jeg føder og ammer. 

Så våkner jeg og føler meg tom og trist når jeg skjønner jeg ikke har noen mage eller baby. 

Hva er greia liksom. Er det et signal på at jeg vil tilbake til eksen (ikke aktuelt), vil ha nye unger? Vil få lov til å starte helt på nytt uten alt det vonde? 

Eksen er ofte involvert. Jeg vil ikke tilbake til han, men han var en gang en jeg var veldig avhengig av og han var ikke bare mishandlende. Og selv om jeg var nødt til å forlate han, så har livet mitt falt i grus etterpå. Blitt så syk, mistet nettverket vårt isv.

Det begynner å bli slitsomt faktisk. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...