Gå til innhold

Noen som har opplevd at kjæresten reiste bort for lengre tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt å høre forståelsen din for mitt tankesett. Jeg reagerte på prioriteringen.  Jeg forstår jo at familien hans ikke ser han så ofte som jeg gjør. Men det er lett å føle seg litt nedprioritert i slike situasjoner. Følte meg litt ensom da han dro. Men jeg føler det går bedre nå. 

Anonymkode: 4d9f8...a21

Hvis min mann hadde foretrukket å bruke 4 av 5 ferieuker uten meg så hadde jeg virkelig lurt på hva han i det hele tatt følte for meg... Tror jeg hadde vurdert å droppe hele fyren og heller ha det bedre alene gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, Babette skrev:

Ja, det kan være en god idé å la ham vente litt før du svarer, dvs. ikke gi inntrykk av at du bare sitter og venter på livstegn fra ham. Jeg får inntrykk av at han har tar det meste av plassen i forholdet og styrer deg.

Jepp.  Det er nok best å bevise han at jeg sitter ikke å venter på livstegn fra han. 

 

Anonymkode: 4d9f8...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis min mann hadde foretrukket å bruke 4 av 5 ferieuker uten meg så hadde jeg virkelig lurt på hva han i det hele tatt følte for meg... Tror jeg hadde vurdert å droppe hele fyren og heller ha det bedre alene gitt. 

Ja det er slik det føles. Føles som om at han ikke kan ha nok følelser for meg siden han bruker såpass mye av ferien uten meg. Han ringer ofte. Men jeg undrer på hele forholdet. 

 

Anonymkode: 4d9f8...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis min mann hadde foretrukket å bruke 4 av 5 ferieuker uten meg så hadde jeg virkelig lurt på hva han i det hele tatt følte for meg... Tror jeg hadde vurdert å droppe hele fyren og heller ha det bedre alene gitt. 

Jeg er helt enig med deg rent prinsipielt. Men tror at hvis man er tilstrekkelig forelsket, tar man til takke med smuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er slik det føles. Føles som om at han ikke kan ha nok følelser for meg siden han bruker såpass mye av ferien uten meg. Han ringer ofte. Men jeg undrer på hele forholdet. 

 

Anonymkode: 4d9f8...a21

Virker mer som et bokollektiv enn et forhold?

Anonymkode: 81b00...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Babette skrev:

Jeg er helt enig med deg rent prinsipielt. Men tror at hvis man er tilstrekkelig forelsket, tar man til takke med smuler.

Jepp. Akkurat i dette forholdet er jo dette en av tusen ting som gjør at jeg hadde gått forlengst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...