Gå til innhold

PROMPET foran arbeidsgiver! (Flauuut)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg slapp en stor en foran arbeidsgiveren min på (mandag) med et uhell og situasjonen er veldig pinlig. Dette var mot slutten av arbeidsdagen og nå er jeg redd for å møte han igjen imorgen. Vurderer å slutte på jobb. Hjelp! 

Anonymkode: 9a160...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror knapt han skjenker det en tanke. Et luftuhell kan skje enhver og det er da mulig å f.eks. være dårlig i magen?

Ofte gjør vi en stor sak rundt oss selv til noe som andre rundt oss knapt tenker over. Andre personer er ikke så opptatt av oss som det vi tror (eller håper?), men de er faktisk opptatt, har nok med eller konsentrert med seg og sitt.

Om det plager deg veldig, kan du jo ta det opp med sjefen i en samtale, men da antar jeg han vil se rart på deg og synes at du legger stor vekt på en uvesentlig bagatell han kanskje ikke engang kan huske. Misforstå meg nå rett, det er ikke pent å prompe fremfor sjefen, men slik jeg leser innlegget ditt gjorde du det ikke med vilje og da kommer det hverken av dårlig dannelse eller lite respekt for sin overordnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

På barneskolen hadde dette vært uhorvelig pinlig. Blant voksne, særlig i jobbsammenheng, er dette noe som glemmes fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slapp en stor en foran arbeidsgiveren min på (mandag) med et uhell og situasjonen er veldig pinlig. Dette var mot slutten av arbeidsdagen og nå er jeg redd for å møte han igjen imorgen. Vurderer å slutte på jobb. Hjelp! 

Anonymkode: 9a160...4b4

du må være veldig ung :) 

Anonymkode: 8288d...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

du må være veldig ung :) 

Anonymkode: 8288d...8d0

Fyller snart 20 år

Anonymkode: 9a160...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dro ikke på jobb i dag, men skal prøve å dra dit imorgen. Takk for alle som tok seg tid til å kommentere. 

Anonymkode: 9a160...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dro ikke på jobb i dag, men skal prøve å dra dit imorgen

Jeg har tre ganger så mye livserfaring som deg og kan forsikre deg om at å utebli fra jobb på tvilsomt grunnlag er mye verre enn å slippe en fis.

Både sjefen, kongen og paven promper ukontrollert iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Jeg har tre ganger så mye livserfaring som deg og kan forsikre deg om at å utebli fra jobb på tvilsomt grunnlag er mye verre enn å slippe en fis.

Både sjefen, kongen og paven promper ukontrollert iblant.

Akkurat samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
3 timer siden, laban skrev:

Jeg har tre ganger så mye livserfaring som deg og kan forsikre deg om at å utebli fra jobb på tvilsomt grunnlag er mye verre enn å slippe en fis.

Både sjefen, kongen og paven promper ukontrollert iblant.

Det er bare en bagatell, og jeg har lurt på om TS bare tuller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, dolmio skrev:

Det er bare en bagatell, og jeg har lurt på om TS bare tuller. 

Var min første tanke også, man begynner ikke å tenke på å bytte jobb bare på grunn av en fis! Ei heller blir man hjemme av den grunn fordi man skammer seg sånn. Det tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen krise. Alle gjør noe dumt i livet. Og promp er ikke noe som du kan styre heller. Ikke tenk på det. Sjefen promper selv i blant også. Tenk på det. 

Anonymkode: 14804...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...