Gå til innhold

Har du grunnere depresjon når ikke tenker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man ikke har tanker om det å se mørkt på framtiden i depresjon, og så ikke tenke at alt er håpløst, og ikke ha så mye selvmordstanker. Ikke så veldig mye negative ting som en tenker på. Fordi vi har jo gått gjennom en del andre depresjoner og så lært å bruke erfaringer fra dem. Husker at jeg har jo blitt bra igjen tidligere. Men like nedstemt og fysisk energimangel, konsentrasjon, og at det er vanskelig å sove og indre uro, og like dårlig funksjon. En del bedre på gaf symptomer fordi det er ikke så mange dumme tanker. Men det er ikke så bra på funksjon.  Er depresjonen mindre dyp da enn det var før en gang på gang har erfart at det går over, og at tankene som sveiper innom. Det er ikke sånn at jeg ikke merker det. Men det er lettere å se at det er depresjonen som får meg til å tenke det. Da ville nok en kunne legge dem til side. 

Så er det mindre dypt da når en ikke tenker så mye og likevel er elendig mer fysisk?

Anonymkode: 39252...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...