Gå til innhold

Er det sånn det skal gjøres? =)


Gjest Odapoda

Anbefalte innlegg

Gjest Odapoda

Mange netter får jeg ikke sove og det gjør dritvondt inni meg og da får jeg ofte sånne selvmordstanker.

I natt var det igjen vondt, rett og slett intens lidelse (unnskyld de sterke ordene, men det er rett og slett så vondt). Jeg fatter ikke åssen jeg skal holde ut sånn smerte. Som vanlig kom selvmordstankene og jeg prøvde å kvele smerten med å holde pusten osv. Jeg fikk lyst til å skade meg verre enn noengang. Jeg hadde planer om å skru varmen på komfyren og legge hånden oppå å brenne den, bare for å få konsentrert meg om noe annet.

Men, så skjønte jeg hvorfor det gjorde så vondt. Det var pga av den moren i Afrika som skulle steines til døde så snart hun er ferdig med å amme barnet sitt. Og moren min er død, så derfor gjorde det så utrolig vond å høre om dette.

Og etter at jeg hadde skjønt det var derfor det var så vondt, så minket liksom smerten. Nok til at jeg ikke skadet meg, og jeg fikk sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du ikke skadet deg!

Men trist å høre at du har mista moren din. Skjønner at det må være vondt.

Høres ut som du er kommet langt når det gjelder å få kontroll over de vonde følelsene når du kan sette dem i sammenheng med egne opplevelser.

Syns du er flink!

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipoline

Så vondt å lese om smerten du bærer og så godt å lese om hvordan du kunne forstå deg selv bedre og kanskje tilogmed trøste deg selv litt?

Du har rett til å bli kraftig rystet av slike vonde "nyheter", de setter igang sorgen og sikkert mye annet i deg. Men du har også rett til å bli forstått og trøstet i den smerten du da befinner deg i. En god begynnelse er å sette ord på det vonde istedenfor å utføre vonde ting med deg selv.

Dette høres ut som en annen Odapoda enn den som skrev her tidligere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...