Gå til innhold

Er dyreplageri ett utbredt fenomen i Kina?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en Facebook venn fra Hong Kong. Personen er veldig dyrekjær, og har både papegøye og hund. I det siste har han begynt å poste videoer av forferdelig dyremishandlinger av hunder. Jeg antar dette er fra fastlandskina. Det er hunder som kokes levende, flås levende, slås osv. Alle mulige grusomheter. Jeg har nå skrudd av videoer fra den personen. Jeg vet han gjør det av dyrevernhensyn, men dette er slikt som går rett i sjela på alle med en smule empati. Så hva er dette for noe? Er det sport i Kina å bli filmet mens man torturerer hunder? Jeg håper ikke dette er veldig utbredt, da får man jo antipati og hat mot Kina. Det mest skremmende er att dette ser ut til å være folk som er klar over de blir filmet, for de smile og ler til kameraet mens de gjør det. Er dette ikke straffbart i Kina? DET BURDE DET FAEN MEG VÆRE!!!

 

Anonymkode: 2a038...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har selv sett noen av disse videoene, og de er hjerte skjærende. Så vidt jeg forstår er det ikke ulovlig i Kina. Mange av disse dyrene blir drept for å lage pels av. Mange av disse pelsene ender opp i Europa merket som rev mink osv, selvom det i virkeligheten er hund og katt.

Anonymkode: 9df7a...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker

Vondt å si det, men dette stemmer dessverre. Dyremishandling er ikke kriminelt i Asia. Har du sett videoer fra dyre markeder i kina, der de blant annet selger ville dyr? Bla markedet i wuhan som startet det hele? En god timg med coronaen er at slike markeder nå nylig har blitt ulovlige. Men dyremishandling foregår nok like fullt:(

Anonymkode: 585f9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det samme skjer i NEW York. Likevel anklager Trump Kina. I Norge har vi sett dokumentarer om hvordan griser blir mishandlet. Alle land må ta ansvar og gjøre noe med problemet. 

Anonymkode: 525ab...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjer i NEW York. Likevel anklager Trump Kina. I Norge har vi sett dokumentarer om hvordan griser blir mishandlet. Alle land må ta ansvar og gjøre noe med problemet. 

Anonymkode: 525ab...6e4

Veldig godt poeng.

😞

Anonymkode: 585f9...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...