Gå til innhold

Å ikke få svar på Snap..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en venn jeg snapper med. I perioder er det veldig hyggelig og toveis, men så plutselig ut av ingenting kan hen slutte å svare. Jeg står igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva jeg har gjort galt. Sender snap på snap uten å få respons. Jeg kjenner at jeg blir ganske usikker på meg selv av det. Og nedfor.

Hvordan tolke manglende svar? Er det et problem hos meg eller den andre? Hva tror dere?

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venn jeg snapper med. I perioder er det veldig hyggelig og toveis, men så plutselig ut av ingenting kan hen slutte å svare. Jeg står igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva jeg har gjort galt. Sender snap på snap uten å få respons. Jeg kjenner at jeg blir ganske usikker på meg selv av det. Og nedfor.

Hvordan tolke manglende svar? Er det et problem hos meg eller den andre? Hva tror dere?

Anonymkode: 51371...588

Kanskje hen er opptatt? Det hender at folk er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio

Sender du mange snap hver dag? 
kan det være at du sender for mange? 

Jeg er ikke så flink på snap. Noen ganger svarer jeg, andre ganger ikke, kommer litt an på dagsformen. Jeg sender lite snap selv, vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Kanskje hen er opptatt? Det hender at folk er det. 

Du trenger ikke være nedlatende. 

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være nedlatende. 

Anonymkode: 51371...588

Det var sletts ikke meningen, jeg mente det jeg skrev. Av og til er folk opptatt, er ikke alltid jeg får svar heller. Og jeg har ikke lyd på min snap, så ser den ikke med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, dolmio skrev:

Sender du mange snap hver dag? 
kan det være at du sender for mange? 

Jeg er ikke så flink på snap. Noen ganger svarer jeg, andre ganger ikke, kommer litt an på dagsformen. Jeg sender lite snap selv, vel og merke. 

Nei. I perioder mye, andre lite eller ingenting, men det er toveis. Nå er det tre uker siden hen svarte på snap sist, enda jeg har sendt fire snapper siden da uten respons. Det må være noe galt jeg har snappet. Har spurt også men hen har ikke svart på det heller. Synes det er litt dårlig gjort, men er redd jeg reagerer feil. Hvordan ville andre ha reagert? 

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var sletts ikke meningen, jeg mente det jeg skrev. Av og til er folk opptatt, er ikke alltid jeg får svar heller. Og jeg har ikke lyd på min snap, så ser den ikke med en gang. 

Ok. Men hvem er opptatt i ukesvis tenker jeg. 

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men hvem er opptatt i ukesvis tenker jeg. 

Anonymkode: 51371...588

Å går det så lang tid? Jo det var jo litt rart, trodde du ville ha svar med en gang jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. I perioder mye, andre lite eller ingenting, men det er toveis. Nå er det tre uker siden hen svarte på snap sist, enda jeg har sendt fire snapper siden da uten respons. Det må være noe galt jeg har snappet. Har spurt også men hen har ikke svart på det heller. Synes det er litt dårlig gjort, men er redd jeg reagerer feil. Hvordan ville andre ha reagert? 

Anonymkode: 51371...588

Da hadde jeg ikke sendt flere snapper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Da hadde jeg ikke sendt flere snapper. 

 

1 time siden, dolmio skrev:

Enig med du. 

Enig med dere. Jeg sender ikke mer nå for er jo ingen grunn til det. 

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venn jeg snapper med. I perioder er det veldig hyggelig og toveis, men så plutselig ut av ingenting kan hen slutte å svare. Jeg står igjen som et spørsmålstegn og lurer på hva jeg har gjort galt. Sender snap på snap uten å få respons. Jeg kjenner at jeg blir ganske usikker på meg selv av det. Og nedfor.

Hvordan tolke manglende svar? Er det et problem hos meg eller den andre? Hva tror dere?

Anonymkode: 51371...588

Noe av poenget med Snap er at man bare ser meldingen en gang, så blir den borte. Dermed er det fort å glemme å svare eller kommentere, jeg gjør det stadig selv.

 

Har også enkelte bekjente som snapper vel mye, da svarer jeg ikke.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det meningen at man skal svare på snap? Har alltid tolket det som en kortidsminneversjon av instagram. Jeg ser bildet, kommer jeg på en kommentar der og da så svarer jeg, ellers bare ser jeg og glemmer. Er slik jeg har tolket det, og tydeligvis de jeg kjenner også.

Anonymkode: cd7e8...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det meningen at man skal svare på snap? Har alltid tolket det som en kortidsminneversjon av instagram. Jeg ser bildet, kommer jeg på en kommentar der og da så svarer jeg, ellers bare ser jeg og glemmer. Er slik jeg har tolket det, og tydeligvis de jeg kjenner også.

Anonymkode: cd7e8...e69

Jeg svarer heller ikke alltid. Eller mer riktig: av og til svarer jeg, men på de fleste ikke. Og på samme måte er det med de jeg sender snapper til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Snap, men Messenger som jeg kan relatere litt til akkurat nå. Jeg får en Messenger-melding, men har ikke tid å svare i øyeblikket og skal svare senere. Obs, plutselig var det gått to uker uten at det var meningen.

PS: Bruker Messenger sjelden som dere forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Jeg har ikke Snap, men Messenger som jeg kan relatere litt til akkurat nå. Jeg får en Messenger-melding, men har ikke tid å svare i øyeblikket og skal svare senere. Obs, plutselig var det gått to uker uten at det var meningen.

PS: Bruker Messenger sjelden som dere forstår...

Jeg bruker Messenger mye, men dette kan ofte skje skje allikevel. Ups akkurat nå kom jeg en venninne som sendte melding for et par uker siden. Tror jeg av ulike grunner har fortrengt akkurat den, men det kan også skje helt uten grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Ekstra skrev:

Jeg bruker Messenger mye, men dette kan ofte skje skje allikevel. Ups akkurat nå kom jeg en venninne som sendte melding for et par uker siden. Tror jeg av ulike grunner har fortrengt akkurat den, men det kan også skje helt uten grunner.

Jeg tenker da at siden du har fortrengt og "glemt" å svare, så er hun nok ingen god venninne for deg? 

Anonymkode: 51371...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker da at siden du har fortrengt og "glemt" å svare, så er hun nok ingen god venninne for deg? 

Anonymkode: 51371...588

Hehe, du har nok rett i at hun ikke er blant de nærmeste og kanskje litt krevende. Men ikke noe vondt i henne og vi har glede av hverandre. Har svart nå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ekstra skrev:

Jeg bruker Messenger mye, men dette kan ofte skje skje allikevel. Ups akkurat nå kom jeg en venninne som sendte melding for et par uker siden. Tror jeg av ulike grunner har fortrengt akkurat den, men det kan også skje helt uten grunner.

Jeg og, snap forsvinner helt ut av horisonten for meg, kan fint gå ukesvis før jeg sjekker mens andre meldingstjenester er jeg oppdatert på. Tror som du sier at det er fordi det forsvinner før jeg rekker å hente brillene for å se den (også en grunn til at jeg hater akkurat den tjenesten.... har selvsagt ingenting å gjøre med alder...nehei).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...