Gå til innhold

Å ikke ha noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å ikke ha noen sosiale relasjoner i livet sitt må jo være helt forferdelig. Jeg har selv alltid hatt venner så jeg klarer nok ikke helt å sette meg inn i hvor grusomt det må være for de som går gjennom livet uten noen.

Anonymkode: 94c6c...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som var enig i dette neivel.. 😐

Anonymkode: 94c6c...04e

Jo jeg er enig i det. Det er godt å ha noen,men noen velger selv å være alene og trives med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.7.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha noen sosiale relasjoner i livet sitt må jo være helt forferdelig. Jeg har selv alltid hatt venner så jeg klarer nok ikke helt å sette meg inn i hvor grusomt det må være for de som går gjennom livet uten noen.

Anonymkode: 94c6c...04e

Man venner (😆) seg til det meste. Men det er et veldig stillestående og meningsløst liv.

Anonymkode: bf1cc...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par venner, men kun en som bor i byen min og jeg er stort sett alene. Møter han kanskje sånn hver tredje uke. Det er jo mer enn de som absolutt ikke har noen, men det er vanskelig nok for meg i hvert fall. Jeg fungerer veldig dårlig alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 20.7.2020 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Man venner (😆) seg til det meste. Men det er et veldig stillestående og meningsløst liv.

Anonymkode: bf1cc...fa6

Må være vondt å ha det sånn. Tenk å ikke ha noen venner ☹️  

Anonymkode: 94c6c...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være vondt å ha det sånn. Tenk å ikke ha noen venner ☹️  

Anonymkode: 94c6c...04e

Det er et trist liv.

Anonymkode: bf1cc...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et trist liv.

Anonymkode: bf1cc...fa6

Har sånn medfølelse. Kan ikke tenke med noe som kan være verre enn å gå gjennom livet uten noen venner eller kjærester. 

Jeg kjenner nemlig ei gjennom jobben min som er nesten 30 og ikke har noe venner og har aldri hatt kjæreste heller fordi hun er alt for psykisk syk til å ha det. Hun sliter alt for mye. 

Anonymkode: 94c6c...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...