Gå til innhold

Erfaringer med fjerning av livmorslimhinne?


Sumlehumle

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har også fjernet livmorslimhinnen? Jeg fikk fjernet en polypp i livmoren og livmorslimhinnen for fem uker siden. 
Før dette hadde jeg hele tiden blødninger, kraftig mens med super pluss tamponger og nattebind ekstra lang osv i over ett år. 
Før polyppen hadde jeg ett år en kobberspiral i som kun skapte trøbbel i form av aldri endende småblødninger. 
Da den kom ut ble det litt bedre men fortsatt voldsomme mensblødninger ett år til til jeg nå endelig fikk fjernet både polypp og livmorslimhinne. 
 

Etter operasjonen hadde jeg et STORT håp om at jeg er av de 40% kvinner som ikke har blødninger lengre. Etter tre uker etter operasjonen opphørte blødningene og jeg hadde seks dager fred og ro. 
så fikk jeg tydeligvis mensen (som kan stemme etter syklusen), og ja, den er en god del svakere, men nå har det vært litt og litt i nesten en uke igjen :( tror det er snart ferdig nå, men jeg er såååå frustrert at det allikevel alltid er litt rosa på papiret og må gå med truseinnlegg. 
 

Kan det gå seg til etter noen sykluser? Er det noen som har erfaringer med det? 
Jeg er sååå imarri lei av å aldri være helt «tørr» og spise jerntabletter. Har maks 10 dager i syklusen der det er helt tørt. Nå husker jeg faktisk ikke siste gang jeg kunne gå uten truseinnlegg :( 

Takk for erfaringsdeling! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei 😊  kan ikke svare deg på dette, men gjorde det samme forrige uke og håper veldig at jeg skal slippe mer blødning. Har og hørt at noen får menstruasjon, men at den blir mindre og mindre for hver måned og så borte. Ville bare høre hvordan det gikk med deg nå, siden det er en stund siden innlegget ditt. Har det endret seg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fjerner man livmorslimhinne? Det har jeg aldri hørt om. Tror jeg aldri har hørt om livmorslimhinne heller🙈

Anonymkode: 67bcb...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...