GĂ„ til innhold

Erfaringer med fjerning av livmorslimhinne?

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen her som har ogsÄ fjernet livmorslimhinnen? Jeg fikk fjernet en polypp i livmoren og livmorslimhinnen for fem uker siden. 
FÞr dette hadde jeg hele tiden blÞdninger, kraftig mens med super pluss tamponger og nattebind ekstra lang osv i over ett Är. 
FÞr polyppen hadde jeg ett Är en kobberspiral i som kun skapte trÞbbel i form av aldri endende smÄblÞdninger. 
Da den kom ut ble det litt bedre men fortsatt voldsomme mensblÞdninger ett Är til til jeg nÄ endelig fikk fjernet bÄde polypp og livmorslimhinne. 

Etter operasjonen hadde jeg et STORT hÄp om at jeg er av de 40% kvinner som ikke har blÞdninger lengre. Etter tre uker etter operasjonen opphÞrte blÞdningene og jeg hadde seks dager fred og ro. 
sÄ fikk jeg tydeligvis mensen (som kan stemme etter syklusen), og ja, den er en god del svakere, men nÄ har det vÊrt litt og litt i nesten en uke igjen :( tror det er snart ferdig nÄ, men jeg er sÄÄÄÄ frustrert at det allikevel alltid er litt rosa pÄ papiret og mÄ gÄ med truseinnlegg. 

Kan det gÄ seg til etter noen sykluser? Er det noen som har erfaringer med det? 
Jeg er sÄÄÄ imarri lei av Ä aldri vÊre helt «tÞrr» og spise jerntabletter. Har maks 10 dager i syklusen der det er helt tÞrt. NÄ husker jeg faktisk ikke siste gang jeg kunne gÄ uten truseinnlegg :( 

Takk for erfaringsdeling! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455926-erfaringer-med-fjerning-av-livmorslimhinne/
Del pÄ andre sider

• 4 mĂ„neder senere...

Fortsetter under...

Hei 😊  kan ikke svare deg pĂ„ dette, men gjorde det samme forrige uke og hĂ„per veldig at jeg skal slippe mer blĂždning. Har og hĂžrt at noen fĂ„r menstruasjon, men at den blir mindre og mindre for hver mĂ„ned og sĂ„ borte. Ville bare hĂžre hvordan det gikk med deg nĂ„, siden det er en stund siden innlegget ditt. Har det endret seg noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...