Gå til innhold

Sliter med å finne ut av min legning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er seksuelt forvirret og sliter med å finne ut av min legning. 

Tenner seksuelt på dyr som har sex sammen, men ikke dyr og menneske. Bare dyr og dyr. 

Tenner også på kvinner og menn. Når det kommer til barn, så har jeg aldri tent på det. Men jeg har tent på små dyr som har hatt det med hverandre  

Lurer på hvilken legning jeg har? 

Tiltrekkes av både dyr og mennesker, men kunne aldri tenkt meg å gjort noe mot et uskyldig dyr. Vet ikke om det er dyrene i seg selv jeg tenner på eller om det er selve sexen de har sammen. 

Hva er min legning? Er så forvirret. 

Anonymkode: cfe91...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 80679...b1c

20

Anonymkode: cfe91...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er seksuelt forvirret og sliter med å finne ut av min legning. 

Tenner seksuelt på dyr som har sex sammen, men ikke dyr og menneske. Bare dyr og dyr. 

Tenner også på kvinner og menn. Når det kommer til barn, så har jeg aldri tent på det. Men jeg har tent på små dyr som har hatt det med hverandre  

Lurer på hvilken legning jeg har? 

Tiltrekkes av både dyr og mennesker, men kunne aldri tenkt meg å gjort noe mot et uskyldig dyr. Vet ikke om det er dyrene i seg selv jeg tenner på eller om det er selve sexen de har sammen. 

Hva er min legning? Er så forvirret. 

Anonymkode: cfe91...ee6

hvorfor er det nødvendig å finne ut av den? kan du ikke bare utforske  i forhold til menn og kvinner? dyresex er straffbart så anbefaler å holde deg borte fra dette

Anonymkode: 45d2f...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor er det nødvendig å finne ut av den? kan du ikke bare utforske  i forhold til menn og kvinner? dyresex er straffbart så anbefaler å holde deg borte fra dette

Anonymkode: 45d2f...2a1

Tenner ikke på dyr på den måten. Synes at folk som har sex med dyr er ekkelt, men å se på dyr ha sex sammen er det jeg tenner på. Har lyst å vite om jeg er zoofil eller bare har forskjellige fetisj. 

Anonymkode: cfe91...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenner ikke på dyr på den måten. Synes at folk som har sex med dyr er ekkelt, men å se på dyr ha sex sammen er det jeg tenner på. Har lyst å vite om jeg er zoofil eller bare har forskjellige fetisj. 

Anonymkode: cfe91...ee6

sikkert bare en overkåt og normal 20åring som blir tent av å se andre, både dyr og mennesker ha sex:) ville ikke stresset så mye. 

Anonymkode: 45d2f...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sikkert bare en overkåt og normal 20åring som blir tent av å se andre, både dyr og mennesker ha sex:) ville ikke stresset så mye. 

Anonymkode: 45d2f...2a1

Hahaha. Ok. Det hørtes betryggende ut, for jeg var litt bekymret. 

Anonymkode: cfe91...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...