Gå til innhold

Hudpleie


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg klarer aldri å lande på en hudpleieserie jeg trives med. Nå har jeg tenkt å prøve meg på Cosmica for moden hud. Har noen erfaring med denne serien? Hva bruker du selv og har du funnet noe du ikke kunne tenke deg å bytte ut? Jeg er ikke interessert i å bruke masse penger på det og er opptatt av ingrediensene jeg smører på huden. Huden min er normal med tendens til olje i t-sonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vender alltid tilbake til Clarins, nå for moden hud. Bruker både dag- og nattkrem derfra, i mellom også serum. Dyr, men drøy; har åen krukke i flere måneder.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2020 den 10.24, dolmio skrev:

Har du prøvd dermalogica? 
En hudlpleier anbefaler det. Excuviance hvis huden tåler det.

Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt?

Sikkert ikke dumt å spørre, men ofte har de som jobber i salong provisjon fra ett merke og rådene farges av dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
5 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt?

Det kan du. Jeg spurte en av mine nærmeste som er utdannet hudpleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ekstra skrev:

Sikkert ikke dumt å spørre, men ofte har de som jobber i salong provisjon fra ett merke og rådene farges av dét.

Hmm… Der har du et poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
Akkurat nå, Gondor skrev:

Hmm… Der har du et poeng. 

Hun jeg spurte jobber ikke enda (er nyutdannet). Så rådet fra henne var ikke farget av noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...