Gå til innhold

Anal-utvidelse


Melk1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo til oralt inntak.

Anonymkode: caac6...83f

Ja tabletter.  

Anonymkode: b33f5...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja tabletter.  

Anonymkode: b33f5...215

Det har du rett i. Tenkte på Laxoberal.

Anonymkode: caac6...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff nå har jeg rotet bort mange timer. Hvor lang tid pleier gå med til sånne aktiviteter. Jeg tenker lett at jeg har sløst bort tid

Anonymkode: b33f5...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff nå har jeg rotet bort mange timer. Hvor lang tid pleier gå med til sånne aktiviteter. Jeg tenker lett at jeg har sløst bort tid

Anonymkode: b33f5...215

Hva har du sløst bort tid på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har du rett i. Tenkte på Laxoberal.

Anonymkode: caac6...83f

Slike avføringsmidler er ikke så bra for kroppen, jeg holder meg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg var alene om enemaphili. Jeg leste om det nå. Takk for at du startet dette temaet. Vet ikke om det finst andre som tenner på å tenke på å være helt tom innvendig. Jeg må ikke nødvendigvis bli tom. Jeg kan starte på et tømmingsregime men etter noen orgasmer slutter jeg og synes det var en dum idé. Det skjer om igjen og om igjen. Men analplugg hjelper veldig på. Så nå ønsker jeg ikke lenger å kjøpe det settet eller lange slanger. Så går det en stund så er det på igjen.

Anonymkode: b33f5...215

Jeg trodde også at jeg nesten var alene om klismafilien (klyster-fetisjen) da jeg startet som 19-20-åring. Men det er ikke fullt så sjelden som man tror. Fordi det er så tabubelagt, holder folk det hemmelig, og snakker heller ikke særlig om det på nettforum som dette. Men det finnes mange flere enn oss to rundt omkring.

To artikker som inspirerte meg til å prøve, var disse to på Cupido:

Klysterisk godt

Kåt med klyster til alle tider

Som beskrevet i siste artikkel, har klyster en veldig lang historie, også som erotisk fetisj. Her er et utdrag: 


Fransk 1700-tall er gullalderen for klyster, og det finnes også mye erotisk klyster-kunst fra denne tiden. Trenden i Paris var å parfymere vannet, og gjerne ta 3 - 4 klyster hver dag. Satiriske show fleipet med klysterbruken, og det var samtaleemne i salongene.


Det er ingen god grunn til å være flau over dette, selv om det selvfølgelig er litt sært og noe man neppe snakker om noe særlig.

Det ligger erogene soner også inne i tarmen, og når tarmveggene utvides av alt vannet blir man kåt. Med virkelig store vannmengder kan man få en ruslignende følelse, som av noen er blitt sammenlignet med å bli «høy». Det skyldes alle endorfinene som frigjøres når tarmveggen utvides så mye at det gjør vondt. Klyster kan dermed fungere som en fin liten virkelighetsflukt fra en stresset hverdag.

Endret av Melk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På 26.7.2020 den 16.53, Kayia skrev:

Her tar du grundig feil. Det gjør vedkommende som tror analsex «har en plass under regnbueflagget» også. Analsex er vanlig og ganske så utbredt, det trodde jeg alle visste i 2020. 

Det er faktisk ikke så vanlig blandt hetrofile.

Anonymkode: 35b5f...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 16.36):

Det er faktisk ikke så vanlig blandt hetrofile.

Anonymkode: 35b5f...a95

Jeg er usikker på det.

Anonymkode: aad53...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...