Gå til innhold

TMS


Villanda

Anbefalte innlegg

Inntrykk av at mange ikke kan noe særlig om det. Kanskje noen her vet. @kupton du har i alle fall svart på spørsmål om det her før. Jeg trur egentlig depresjonen er på retur, spent på om går rett i hypomani som er mitt mønster (assortert blanding-depresjon-hypomani-euthym.)hvis ikke så skal jo TMS vurderes. Hvis jeg forblir i depresjon.

Hvis det blir aktuelt får jeg ikke begynne før den poliklinikken åpner igjen neste uke. Hvis jeg er kjempeheldig får jeg 4 behandlingrr den uka. En liten mulighet for at det går. De kjenner meg, og kanskje ligger der en ubrukt henvisning.  Sannsyligvis gått ut på dato , men en kan jo håpe. Uka etter kan jeg ikke. Da skal barna være hos meg. 

Hvis TMS blir aktuelt, vil det ha noe for seg med noen dagers behandling og så en ukes opphold? Har kjent NOE effekt allerede etter 2 el 3 ganger. LITE, men det utgjorde en forskjell. Da var jeg imidlertid dårligere enn må. 

Trur ikke selv at det har noe for seg, men..

Jeg kunne kanskje spørre dem på poliklinikken selv, men henvisning, hvis jeg må ha det, må noen kanskje jobbe med å skrive før den dagen de åpner. I alle fall hvis det skal gå en uke eller mer før jeg får respons fra DPS. 🤣

Kan jeg kanskje spørre noen andre på avd stemning, den som svarte på om de hadde åpent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...