Gå til innhold

Litt lettet


ftmffm

Anbefalte innlegg

Har snakket med behandleren min om påsken. Han sier at vi skal takle påsken sammen. At jeg skal slippe å være helt alene i verden alle de dagene påsken varer. Det lettet litt å få høre det. Påsken blir ikke så skummel som jeg først hadde tenkt.

Liker ikke at jeg har blitt så avhengig av behandleren min. Det at jeg har blitt så avhengig av han gjør at når han plutselig blir borte over en kortere eller en lengre periode så må jeg slite så vannvittig hardt helt alene. Da er det bedre og holde behandleren på avstand og ikke bli så avhengig av han og dermed takle de periodene han er borte bedre. Samtidig vet jeg at det er ikke noe lurt å holde han på avstand.

Det gjør ingenting noe bedre egentlig. Greit nok jeg beskytter meg selv, men jeg får det jo ikke noe bedre. Blir jo ikke kvitt problemene hvis jeg bare murer meg selv inne og ikke slipper noen inn og forteller dem hva jeg tenker og føler. Derfor er det best å bli avhengig av behandleren for en periode. Hvor lang denne perioden blir har jeg ingen aning om. Men før eller siden må denne perioden være over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...