Gå til innhold

Big Brother


pialiten

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med artikler eller nettadresser om virkemidlene som brukes i Big Brother, jeg skriver nemlig oppgave om dette . Jeg lurer mer spesifikt på hva de som står bak BB gjør for å hisse til konflikter inne i huset etc. Jeg har hørt noe om at f eks innredning, farge- og lysbruk har mye å si for hvordan deltagerne trives inne i huset. Kan noen hjelpe meg med dette?

På forhånd takk for svar!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

En trenger ikke særlige ekstra virkemidler når en samler en så stor gjeng umodne fjortisser.

Godt de ikke er representative for "norges fremtid".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

En trenger ikke særlige ekstra virkemidler når en samler en så stor gjeng umodne fjortisser.

Godt de ikke er representative for "norges fremtid".

hehe, nå fikk jeg meg en god latter. Godt svart NHD :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fonzie

En trenger ikke særlige ekstra virkemidler når en samler en så stor gjeng umodne fjortisser.

Godt de ikke er representative for "norges fremtid".

Og likevel setter vi oss ned i hopetall hver bidige dag, for å se på når BB gang på gang pirker med strikkepinner på musene de har samlet i buret sitt. Fascinasjonen og avskyen går hånd i hånd. Vi mennesker er rare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Og likevel setter vi oss ned i hopetall hver bidige dag, for å se på når BB gang på gang pirker med strikkepinner på musene de har samlet i buret sitt. Fascinasjonen og avskyen går hånd i hånd. Vi mennesker er rare! :)

Det har du helt rett i, mistenker også NHD for å se på, hvordan kan han ellers vite at det er umodne fjortiser. Han er nok også en skap BB. Tror ikke du også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fonzie

Det har du helt rett i, mistenker også NHD for å se på, hvordan kan han ellers vite at det er umodne fjortiser. Han er nok også en skap BB. Tror ikke du også det?

My thoughts exactly! :) Menmen, psykiatere må jo ha noe å bedrive fritiden med dem og. :P

Men er du ikke litt enig da? Vi vil så gjerne heve oss over alle de overfladiske menneskene i det ganske land, men når alt kommer til stykke så er vi like overfladiske og sladderhungrige selv - psykiatere såvel som RIMI-ansatte :) (beklager ovenfor evt. RIMI-ansatte på forumet). Akkurat *det* fascinerer meg langt mer enn hva eller med hvem folka i BB-huset bedriver tiden med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

My thoughts exactly! :) Menmen, psykiatere må jo ha noe å bedrive fritiden med dem og. :P

Men er du ikke litt enig da? Vi vil så gjerne heve oss over alle de overfladiske menneskene i det ganske land, men når alt kommer til stykke så er vi like overfladiske og sladderhungrige selv - psykiatere såvel som RIMI-ansatte :) (beklager ovenfor evt. RIMI-ansatte på forumet). Akkurat *det* fascinerer meg langt mer enn hva eller med hvem folka i BB-huset bedriver tiden med.

Jo du har så aldeles rett, vi er noen skapkikkere hele gjengen, men å innrømme det, nei det gjør vi ikke. Det gjorde heller ikke min mor, men helt utrolig hva hun vet om disse folka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...