Gå til innhold

Hvordan føler du deg når du våkner?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

girlinyellow

Jeg ble plutselig nysgjerrig på det🙂

Selv kan jeg umiddelbart føle mye med en gang jeg våkner. Jeg kan ofte være overveldende trist og begynne å gråte, eller våkne med veldig angst og være utrolig irritabel, eller våkne kjempeglad og full av energi, eller helt tom, kraftløs og utslitt. 

Hvordan pleier du å føle deg med en gang du våkner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
28 minutter siden, girlinyellow skrev:

Jeg ble plutselig nysgjerrig på det🙂

Selv kan jeg umiddelbart føle mye med en gang jeg våkner. Jeg kan ofte være overveldende trist og begynne å gråte, eller våkne med veldig angst og være utrolig irritabel, eller våkne kjempeglad og full av energi, eller helt tom, kraftløs og utslitt. 

Hvordan pleier du å føle deg med en gang du våkner? 

Jeg er deprimert hver morgen jeg våkner 

Anonymkode: 65fcf...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uro... jeg har ofte mye uro når jeg våkner.

Tar litt tid før jeg klarer å gjøre noe. Bruker ofte 1-2 timer fra jeg våkner til jeg kan gå ut. 
Jeg er mye redd på formiddagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, girlinyellow skrev:

Jeg ble plutselig nysgjerrig på det🙂

Selv kan jeg umiddelbart føle mye med en gang jeg våkner. Jeg kan ofte være overveldende trist og begynne å gråte, eller våkne med veldig angst og være utrolig irritabel, eller våkne kjempeglad og full av energi, eller helt tom, kraftløs og utslitt. 

Hvordan pleier du å føle deg med en gang du våkner? 

Dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Er ofte skuffet over at natta er over allerede, særlig når jeg våkner av vekkerklokka.

Liker å sløve en times tid på mobilen før jeg står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...