Gå til innhold

Hytta i Sverige har forfalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men likevel et luksusproblem. Rike, bortskjemte mennesker som sutrer over at Korina-situasjonen har ført til at de ikke har kunnet bruke hytta si siden jul, og at ugrass og alger har overgrodd eiendommen. 

Må si jeg synes veldig synd på dem. NOT! Flaut å stå fram i riksdekkende avis om dette. 

Anonymkode: a6234...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men likevel et luksusproblem. Rike, bortskjemte mennesker som sutrer over at Korina-situasjonen har ført til at de ikke har kunnet bruke hytta si siden jul, og at ugrass og alger har overgrodd eiendommen. 

Må si jeg synes veldig synd på dem. NOT! Flaut å stå fram i riksdekkende avis om dette. 

Anonymkode: a6234...b1b

Jeg for min del er litt lei corona-politiet som skal henge ut andre. De har en hytte og ønsker å ta seg av denne så den ikke forfaller. Jeg ville heller brukt kreftene på å kjefte på de som harryhandler.

Anonymkode: 642dd...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår akkurat dette paret. Når de begge er i risikogruppen forstår jeg at de føler seg tryggere på hytten enn hjemme og de har har jo tross alt fulgt alle råd og anbefalinger. Det er synd  at avisen valgte å vinkle mest inn på det overflatiske som overgrodd hage osv. 

Anonymkode: 3e5d9...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg mener grensene burde vært stengt lengre. Og selv grønne land skulle gitt karantene på 10 dager. Frykter oppblomstring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...