Gå til innhold

"pasienten har ingen kjæreste" journal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor står det i journalen min at jeg ikke har hatt noen kjæreste før? Kan det være fordi det sier noe om hvor psykisk syk jeg er? 

Anonymkode: e2cc0...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lurer på mye nå.

Stort sett alt ved deg er interessant i terapien. Det forteller noe om hvem du er hvilken historie du har. Alt henger sammen og former vår mentale helse. Ikke vær så redd for det som står skrevet i journalen. Det er bare brikker i puslespillet som behandler skal legge for å finne ut hvorfor du ble akkurat slik som du er, hva som førte til dine vansker og hvordan du skal komme ut av det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står i journalen hva du selv har sagt. Det er jo du som må ha opplyst om at du aldri har hatt kjæreste, hvis ikke kunne jo ikke behandler ha skrevet det. See?

Anonymkode: 0b171...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor står det i journalen min at jeg ikke har hatt noen kjæreste før? Kan det være fordi det sier noe om hvor psykisk syk jeg er? 

Anonymkode: e2cc0...246

De pleier ta med sånne data. Hadde dy vørt gift, hadde det stått, var du skilt ville det stått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...