Gå til innhold

Vær så snill - slett dette innlegget!

Anbefalte innlegg

Gjest redd for å legge seg i kveld

Overskriften er "Se om dere finner noe galt i dette bildet", skrevet av novembermom på åpent forum. Det er fryktelig ekkelt og utrolig skremmende! Når du sitter og leter etter feil på bildet, kommer det plutselig et skrik og en hodeskalle eller noe slikt kommer opp på skjermen. (se selv, det er virkelig ekkelt).

Jeg er veldig redd av meg og bor alene, og dette var ikke akkurat det jeg hadde lyst til å se før jeg skulle legge meg.

Jeg tenker på folk med hjerteproblemer, pusteproblemer, nerver, paranoide folk.

Slett linken, vær så snill?

Fortsetter under...

Neineinei, du må utfordre din egen skrekk. Dette er hva du skal gjøre: åpne siden, sett lyden svakt på, og sitt klar med fingeren på «print screen». Hvis du er kjapp, så får'u fakket styggen. Åpne Word eller WordPad og «lim inn»

Studér fanskapet til en flaske Fiin Gammel og J.S.Bach på CD-spilleren. Pis ov keik! ;^)

*rusler til søppeldunken med underbuksa*

Neineinei, du må utfordre din egen skrekk. Dette er hva du skal gjøre: åpne siden, sett lyden svakt på, og sitt klar med fingeren på «print screen». Hvis du er kjapp, så får'u fakket styggen. Åpne Word eller WordPad og «lim inn»

Studér fanskapet til en flaske Fiin Gammel og J.S.Bach på CD-spilleren. Pis ov keik! ;^)

Hahahahaha!

*LOL* ååååå fyyy så kvalm du kan være! :)

HKH Mette Marit

Herregud at det går an!!! *s*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...