Gå til innhold

Snorking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg snorker mye og det går utover alt og alle.  Jeg kan ikke bruke maske pga. klaustrofobi.  For noen år siden snakket jeg med leger om å bli operert, men de nektet.  Jeg er villig til å ta sjansen på at det ikke hjelper.  

Etter å ha vært på sommerferie med  venner forstår jeg at noe må gjøres.  Vet dere om noen annen hjelp enn maske eller operasjon?

Anonymkode: 23164...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du overvektig? Bruker du medisiner med beroligende effekt (sederende antidepressiva, antipsykotika, sovemedisiner eller medisiner mot angst)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks fikk operasjon og det hadde effekt. Vi var vel sammen i fire år etter operasjonen og det var fortsatt vellykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snorker mye og det går utover alt og alle.  Jeg kan ikke bruke maske pga. klaustrofobi.  For noen år siden snakket jeg med leger om å bli operert, men de nektet.  Jeg er villig til å ta sjansen på at det ikke hjelper.  

Etter å ha vært på sommerferie med  venner forstår jeg at noe må gjøres.  Vet dere om noen annen hjelp enn maske eller operasjon?

Anonymkode: 23164...937

Det finnes endel hjelpemidler utenom maske. Har hørt om det jeg tror het snorkeskinne eller biteskinne, dette vet jeg har hatt effekt for noen. Mener også det finnes noe på apoteket som heter nesestrips og ulike sprayer, men jeg aner ikke om disse har effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, ISW skrev:

Er du overvektig? Bruker du medisiner med beroligende effekt (sederende antidepressiva, antipsykotika, sovemedisiner eller medisiner mot angst)? 

Jeg vet om sammenhengen her, og det vet alle leger også.

Anonymkode: 23164...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om sammenhengen her, og det vet alle leger også.

Anonymkode: 23164...937

Da løser du vel problemet ved å gjøre noe med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, ISW skrev:

Da løser du vel problemet ved å gjøre noe med det? 

Hvordan skal jeg løse problemet med å slutte med antidepressiva?  Da får jeg i hvert fall problemer.  Jeg har gått opp og ned i vekt de siste årene,men det har ingenting å si på snorkingen.

Anonymkode: 23164...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...