Gå til innhold

Lamictal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter oppstart på Lamictal for noen måneder siden så har jeg fått menstruasjonsforstyrrelser og jeg har lagt på meg 8 kg. Kan det ha noen sammenheng med oppstart av Lamictal?

Anonymkode: 4a4a2...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lamictal har så vidt meg bekjent ikke vektøkning som bivirkning. Kan det være at det at du kanskje har blitt mer stabil, har ført til økt appetitt? Det med menstruasjonsforstyrrelser kan jeg ikke si noe om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Glitter skrev:

Lamictal har så vidt meg bekjent ikke vektøkning som bivirkning. Kan det være at det at du kanskje har blitt mer stabil, har ført til økt appetitt? Det med menstruasjonsforstyrrelser kan jeg ikke si noe om. 

Jeg har god appetitt, men det har jeg alltid hatt så det er litt rart. Jeg har googlet litt og fant en utenlandsk nettside hvor dette har blitt nevnt, men det var en artikkel fra 2013 og etter den tid finner jeg ikke noe om det. 

Anonymkode: 4a4a2...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter oppstart på Lamictal for noen måneder siden så har jeg fått menstruasjonsforstyrrelser og jeg har lagt på meg 8 kg. Kan det ha noen sammenheng med oppstart av Lamictal?

Anonymkode: 4a4a2...db3

Stoffskifte? 

Anonymkode: 4fa92...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt, symptomene står ikke oppført som bivirkninger. 

Anonymkode: 89bbd...797

Se det jeg svarte Glitter. Det har vært snakk om det og jeg mener nokså sinkert at det kommer av Lamictal selv om det ikke står oppført som bivirkning. Det hadde vært i teressant å hørt om det er flere som har opplevd det. Det er også litt merkelig at menstruasjonsforstyrrelsene begynte samtidig med oppstart på Lamictal. Akkurat som det ble en ubalanse i krippen.

Anonymkode: 4a4a2...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...