Gå til innhold

AD bruk av Truxal.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

God dag og hjertelig takk for at jeg får bruke denne fine siden.

Jeg tar 60mg Cymbalta om morgenen mot depresjon og den fungerer fint.

Så har jeg siden 21.06 tatt 30mg Truxal om kvelden og da sovner jeg så trygt og godt og sover hele natten. (Er 67 år).

Men så leser jeg i pakningsvedlegget at T. kan medføre spasmer/muskelrykninger. Og jeg som hadde tenkt å bruke den resten av livet nå!

Hva mener dere?

Med vennlig hilsen

Helga

Anonymkode: 16465...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro denne bivirkningen er mer sannsynlig ved høyere dose. Jeg har brukt høyere dose enn deg i snart tre år og bortsett fra litt tremor i hendene så har jeg ikke slike bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God dag og hjertelig takk for at jeg får bruke denne fine siden.

Jeg tar 60mg Cymbalta om morgenen mot depresjon og den fungerer fint.

Så har jeg siden 21.06 tatt 30mg Truxal om kvelden og da sovner jeg så trygt og godt og sover hele natten. (Er 67 år).

Men så leser jeg i pakningsvedlegget at T. kan medføre spasmer/muskelrykninger. Og jeg som hadde tenkt å bruke den resten av livet nå!

Hva mener dere?

Med vennlig hilsen

Helga

Anonymkode: 16465...543

Det at det står som bivirkninger,  betyr ikke at du får det. Kan du ikke bare prøve de og så se om du får noen plager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

God dag og hjertelig takk for at jeg får bruke denne fine siden.

Jeg tar 60mg Cymbalta om morgenen mot depresjon og den fungerer fint.

Så har jeg siden 21.06 tatt 30mg Truxal om kvelden og da sovner jeg så trygt og godt og sover hele natten. (Er 67 år).

Men så leser jeg i pakningsvedlegget at T. kan medføre spasmer/muskelrykninger. Og jeg som hadde tenkt å bruke den resten av livet nå!

Hva mener dere?

Med vennlig hilsen

Helga

Anonymkode: 16465...543

Jeg hatt tatt 50mg Truxal til å sove på i halvannet år og ikke merket noen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.8.2020 den 13.37, Fru2020 skrev:

Jeg hatt tatt 50mg Truxal til å sove på i halvannet år og ikke merket noen bivirkninger.

Opplevde du økt angst i begynnelsen, når du begynte på Truxal?

Anonymkode: 24191...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde du økt angst i begynnelsen, når du begynte på Truxal?

Anonymkode: 24191...4fe

Jeg har mye angst i utgangspunktet, men jeg merket ingen økning da jeg startet på Truxal. Nå bruker jeg det også i løpet av dagen for å roe angsten og det virker fint- bortsett fra at jeg blir trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...