Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har havnet inne på denne siden i dag, jeg burde värt hjemme og sovet. Föler meg som en söppeldynge for alles styggedom, og min egen. Snart kan jeg ikke bäre det lenger og snart må jeg finne en lösning for snart får jeg ikke puste.

Knekker konstant sammen, har så mye gråt i meg og vil gråte men jeg klarer ikke å gråte. Jeg vil ha tröst, men tanken på at noen skal ta på meg er så ekkel at jeg bare vil dusje. Dusje og dusje og dusje.... Uansett hva jeg gjör så blir det feil og uansett hvor mye jeg pröver så går det galt og jeg må stort sett få kritikk for at jeg lever.

Det föles ut som om jeg når min innerste grense, jeg er fölelses messig likgyldig og det eneste som virkelig lokker er döden. samtidig er det en utvei jeg betrakter som veldig feigt! Det blir istedefor mange sigaretter, uendelige samtaler om piss, mange falske smil, som jeg beklageligvis snart ikke har fler av. Jeg vil bare ikke mer og jeg kan ikke flykte sorgen bor i meg, og jeg tar den jo bare med meg om jeg drar.

Iblandt er jeg så naiv at jeg trofinnes en gud, men så våkner jeg og ser utover det mörke rommet og oppdager at jeg fortsatt er alene. Omringet og alene, men aldri i fred. Snart må jeg hjem og hilse på familien, og jeg har ingen energi til å klistre på meg smil og si at alt er bra når det ikke er det. Hater verden og det virker som den hater meg!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45615-jeg-s%C3%B6rger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Ord blir fort tomme når jeg leser innlegget ditt, men jeg vil alikavel prøve å få sagt noen ord. For det første så trenger du noen å snakke med,fagpersonell,ei god venninne eller en god kamerat. For du skal ikke gi opp,du skal vokse deg sterkere på den forferdelige smerten du bærer på. Men du skal ikke gå å bære på det helt alene,det er ikke bra for deg.Det er det første steget på veien, så kommer det andre etterhvert.Håper og ønsker deg alt vel på den kronglete stien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45615-jeg-s%C3%B6rger/#findComment-172210
Del på andre sider

Kjære deg!

Ord blir fort tomme når jeg leser innlegget ditt, men jeg vil alikavel prøve å få sagt noen ord. For det første så trenger du noen å snakke med,fagpersonell,ei god venninne eller en god kamerat. For du skal ikke gi opp,du skal vokse deg sterkere på den forferdelige smerten du bærer på. Men du skal ikke gå å bære på det helt alene,det er ikke bra for deg.Det er det første steget på veien, så kommer det andre etterhvert.Håper og ønsker deg alt vel på den kronglete stien.

Znuppa!

Jeg har snakket med en veldig forståelsesfull og flink venninne om det, men det hele bobler jo over rett så ofte for tiden. Det kommer nok av at jeg har trykt det hele ned i så mange år, og nå begynner jeg å forstå hvorfor jeg ikke var det blideste barnet i klassen. I det hele tatt er jeg veldig bitter over livet. Jeg er for ung til å sitte på den kunneskapen jeg gjör.

Takk for rådene, jeg skal jobbe videre med meg selv. Det betyr så mye for meg at det finnes andre mennesker der ute som også sitter på sin bagasje og kan dele med seg. Jeg vil ikke slutte og leve, for selv om alt er svart så finnes det minutter hvor ting lysner litt. Selv om hodet verker av så mange tanker at jeg ikke rekker å tenke en ut för en ny er på vei. Jeg skal nok klare meg, takk for at du tenkte på meg og takk for at du svarte. Jeg må bare kjempe videre og pröve og finne en balanse mellom og leve og samtidig få tid til å sörge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45615-jeg-s%C3%B6rger/#findComment-172430
Del på andre sider

Gjest Kontordamen

Znuppa!

Jeg har snakket med en veldig forståelsesfull og flink venninne om det, men det hele bobler jo over rett så ofte for tiden. Det kommer nok av at jeg har trykt det hele ned i så mange år, og nå begynner jeg å forstå hvorfor jeg ikke var det blideste barnet i klassen. I det hele tatt er jeg veldig bitter over livet. Jeg er for ung til å sitte på den kunneskapen jeg gjör.

Takk for rådene, jeg skal jobbe videre med meg selv. Det betyr så mye for meg at det finnes andre mennesker der ute som også sitter på sin bagasje og kan dele med seg. Jeg vil ikke slutte og leve, for selv om alt er svart så finnes det minutter hvor ting lysner litt. Selv om hodet verker av så mange tanker at jeg ikke rekker å tenke en ut för en ny er på vei. Jeg skal nok klare meg, takk for at du tenkte på meg og takk for at du svarte. Jeg må bare kjempe videre og pröve og finne en balanse mellom og leve og samtidig få tid til å sörge.

Ville bare si at jeg fremdeles tenker på deg. Det er fryktelig trist å lese at du har det så vondt...

Jeg forelår det samme som Znuppa... snakk med en psykolog. Det er utrolig hvor mye de kan hjelpe deg...

Ellers vil jeg bare ønske deg en finfin dag!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45615-jeg-s%C3%B6rger/#findComment-174524
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...