Gå til innhold

Flat eller apatisk Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er forskjellen? Ingenting går ordentlig inn på meg. Jeg er som en utenforstående som ikke har noen bekymringer eller som tar noe alvorlig. Ikke blir jeg skjelven eller redd for ting som skjer rundt meg heller selv om det kan være overveldende ting. Kan jeg være deprimert eller apatisk? Det er en del ting rundt meg som er negative og kanskje det bare er en forsvarsmekanisme? Jeg har bipolar lidelse og jeg tenkte at det kunne være en hypomani,men jeg har ikke ekstra energi. Jeg har heller ikke gjort noen store endringer i medisinene som jeg har brukt i lang tid. Det er ikke godt å ha det sånn og jeg håper at jeg kan få et svar på hvorfor .

Anonymkode: f5372...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...