Gå til innhold

Ble uvel av det.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var en liten gutt som ville komme på besøk her i morgen, jeg ble bare uvel og måtte legge meg. Hva skal jeg si? Det er nevøen min som har reist mange plasser i sommer, og jeg er redd for Corona. Vil jo ikke skuffe han heller? Hva ville du gjort? 

Anonymkode: fa28f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var en liten gutt som ville komme på besøk her i morgen, jeg ble bare uvel og måtte legge meg. Hva skal jeg si? Det er nevøen min som har reist mange plasser i sommer, og jeg er redd for Corona. Vil jo ikke skuffe han heller? Hva ville du gjort? 

Anonymkode: fa28f...98f

Hvor gammel er han da? Hvis har en liten så har han vel ikke reist alene og da kan du snakke med de han har vært i lag med. Om han er voksen kan du vel si at du er såpass redd for corona ennå at du helst ikke vil at han skal komme på besøk ettersom han har vært mange steder i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvor gammel er han da? Hvis har en liten så har han vel ikke reist alene og da kan du snakke med de han har vært i lag med. Om han er voksen kan du vel si at du er såpass redd for corona ennå at du helst ikke vil at han skal komme på besøk ettersom han har vært mange steder i sommer?

Han er ti år, foreldrene har gitt F i Corona lenge. Han ville bare komme på besøk, vet ikke hva jeg skal gjøre? Og han hoster alltid, er noe med halsen hans. 

Anonymkode: fa28f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ti år, foreldrene har gitt F i Corona lenge. Han ville bare komme på besøk, vet ikke hva jeg skal gjøre? Og han hoster alltid, er noe med halsen hans. 

Anonymkode: fa28f...98f

Da sier du til foreldrene at så lenge han er syk vil du helst ikke ha ham på besøk. Men om han alltid har hostet mye så er det jo ikke corona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en liten gutt som ville komme på besøk her i morgen, jeg ble bare uvel og måtte legge meg. Hva skal jeg si? Det er nevøen min som har reist mange plasser i sommer, og jeg er redd for Corona. Vil jo ikke skuffe han heller? Hva ville du gjort? 

Anonymkode: fa28f...98f

Jeg ville tatt imot besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort? 

Jeg ville snakket med foreldrene og prøvd å finne ut om gutten har vært noen tvilsomme steder akkurat nå i det siste. Hvis de bare har vært på ferie i Norge uten å delta på store arrangement, og ingen i kjernefamilien har noen symptomer, er risikoen liten. I så fall hadde jeg tatt imot besøket og satset på å være mye utendørs. 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en liten gutt som ville komme på besøk her i morgen, jeg ble bare uvel og måtte legge meg.

Men hvis du ble så full av angst bare ved å bli spurt, er det nok bedre du sier det som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Laban.

Det går fint å holde avstand, være obs på å vaske over kontaktflater, vaske hendene før inntak av mat osv., men blir du helt satt ut er det kanskje best å la være. Gutten vil kanskje merke at du er veldig utilpass, det er ikke noe særlig for verken han eller deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Lillemus skrev:

Da sier du til foreldrene at så lenge han er syk vil du helst ikke ha ham på besøk. Men om han alltid har hostet mye så er det jo ikke corona?

Han hoster alltid, tror ikke han er syk. Men hvem vet om han har Corona? Ingen vet jo det. 

Anonymkode: fa28f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, laban skrev:

Jeg ville snakket med foreldrene og prøvd å finne ut om gutten har vært noen tvilsomme steder akkurat nå i det siste. Hvis de bare har vært på ferie i Norge uten å delta på store arrangement, og ingen i kjernefamilien har noen symptomer, er risikoen liten. I så fall hadde jeg tatt imot besøket og satset på å være mye utendørs. 

Men hvis du ble så full av angst bare ved å bli spurt, er det nok bedre du sier det som det er. 

Han har vært med andre folk enn foreldrene på ferie også. Ja spørs om jeg bare ikke bør si det som det er, at jeg er skeptisk i disse tider. 

Anonymkode: fa28f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Shira! skrev:

Enig med Laban.

Det går fint å holde avstand, være obs på å vaske over kontaktflater, vaske hendene før inntak av mat osv., men blir du helt satt ut er det kanskje best å la være. Gutten vil kanskje merke at du er veldig utilpass, det er ikke noe særlig for verken han eller deg.

Tror ikke han holder avstand, kanskje best å la være ja. 

Anonymkode: fa28f...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...