Gå til innhold

Om diagnoser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når du leser om andres symptomer samtidig som de forteller diagnosen, tenker du noen ganger da at diagnosen må være feil fordi symptomene ikke skulle tilsi at tilhørte diagnosen?

Anonymkode: 0e8c6...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du leser om andres symptomer samtidig som de forteller diagnosen, tenker du noen ganger da at diagnosen må være feil fordi symptomene ikke skulle tilsi at tilhørte diagnosen?

Anonymkode: 0e8c6...97e

Nei, jeg er ikke lege.

Anonymkode: 35d62...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Når jeg f. Eks ser noen skriver de har sosial angst og unnvikende pf, men likevel lever et normalt sosial liv med venner og kjæreste da begynner jeg å tvile litt. 

Anonymkode: f9f29...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Når jeg f. Eks ser noen skriver de har sosial angst og unnvikende pf, men likevel lever et normalt sosial liv med venner og kjæreste da begynner jeg å tvile litt. 

Anonymkode: f9f29...d4c