Gå til innhold

Kupton, medisinspørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da jeg var innlagt sist ble jeg litt betenkt. Jeg bruker 100 mg Seroquel depottabletter daglig, men de hadde glemt å bestille disse i mindre dose enn 150 mg. De delte depottabletten på 150 mg sånn at den totale dosen skulle tilsvare omtrent 100 mg og begrunnet det med at det var bedre å gjøre det sånn framfor at jeg ikke fikk medisinen i det hele tatt. Var dette riktig avgjørelse mtp at depottabletter ikke skal deles og også pga ujevn dose eller burde de f.eks ha gitt meg vanlige tabletter i samme dose, gitt meg depottabletten på 150 mg selv om dosen er høyere eller rett og slett latt være å gi meg medisin den dagen?

Anonymkode: a8749...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, kupton skrev:

Jeg ville nok gitt deg en vanlig tablett, men ingen stor sak. 

Takk for svar.

Anonymkode: a8749...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...