Gå til innhold

Føler meg dum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler meg dum når jeg har skrevet om sykdommen min her og de symptomene den gir meg. Gjør noen andre det? Jeg synes at jeg utleverte meg litt vel mye i en tråd her, men heldigvis som anonym. Men likevel føler jeg meg ultra-teit. 

Anonymkode: e65fd...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg dum når jeg har skrevet om sykdommen min her og de symptomene den gir meg. Gjør noen andre det? Jeg synes at jeg utleverte meg litt vel mye i en tråd her, men heldigvis som anonym. Men likevel føler jeg meg ultra-teit. 

Anonymkode: e65fd...72b

Det er det alle gjør :) Velkommen til deg om du er ny :) 

Anonymkode: 9a687...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg dum når jeg har skrevet om sykdommen min her og de symptomene den gir meg. Gjør noen andre det? Jeg synes at jeg utleverte meg litt vel mye i en tråd her, men heldigvis som anonym. Men likevel føler jeg meg ultra-teit. 

Anonymkode: e65fd...72b

Ja, jeg har følt meg fryktelig dum mange ganger. Utlevert meg mye. Men det er ikke noen grunn til bekymring, noen ganger må man få utløp for følelser og tanker, og dette er tross alt et psykiatri forum😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk dere to, for at dere er snille mot meg. 🙂

Nei, jeg er ikke så ny her. Men innimellom får jeg såpass store kvaler (eller hva det heter) av ting jeg har utlevert meg på at jeg omtrent ikke greier å tenke på noe annet i ettertid. Skammer meg virkelig. Det er så flaut, på en måte. Særlig når jeg ikke får svar fra dem jeg liksom kommuniserer med i tråden. Da tenker jeg at de tenker om meg at jeg er en stor dust og at de ikke gidder å svare meg mer. 😞

Sånne ting er ett av mine issues , og sikkert derfor at jeg er verdig en plass på forumet ;)

Anonymkode: e65fd...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk dere to, for at dere er snille mot meg. 🙂

Nei, jeg er ikke så ny her. Men innimellom får jeg såpass store kvaler (eller hva det heter) av ting jeg har utlevert meg på at jeg omtrent ikke greier å tenke på noe annet i ettertid. Skammer meg virkelig. Det er så flaut, på en måte. Særlig når jeg ikke får svar fra dem jeg liksom kommuniserer med i tråden. Da tenker jeg at de tenker om meg at jeg er en stor dust og at de ikke gidder å svare meg mer. 😞

Sånne ting er ett av mine issues , og sikkert derfor at jeg er verdig en plass på forumet ;)

Anonymkode: e65fd...72b

om du kun skriver anonymt så er nok det litt av grunnen , hjelper når man blir mer kjent med de andre :) 

Anonymkode: 9a687...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

om du kun skriver anonymt så er nok det litt av grunnen , hjelper når man blir mer kjent med de andre :) 

Anonymkode: 9a687...321

Ja, men jeg tør ikke å skrive som annet enn anonym her for tida. Og jeg føler meg dum på nytt nå siden jeg skrev det innlegget som du svarte på her. Det er ingens skyld at jeg føler meg dum, hvis det kunne tolkes sånn. Det er bare jeg som er forferdelig rar av og til, huff.. slike følelser kunne man godt vært foruten synes jeg, og i alle fall latt være å si noe om det! 🤐 Men lufte oss kan vi vel alle i blant...

Anonymkode: e65fd...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg kjenner meg igjen, ja noe så veldig. Faktisk har jeg byttet nick engang pga det. Jeg kan også få litt vonde tanker hvis jeg ikke får svar, jeg vet jo at det er idiotisk men det er nå sånn jeg har det. Har du fått diagnose? Jeg har en som gav meg en aha opplevelse i fht dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, LiVe40 skrev:

Om jeg kjenner meg igjen, ja noe så veldig. Faktisk har jeg byttet nick engang pga det. Jeg kan også få litt vonde tanker hvis jeg ikke får svar, jeg vet jo at det er idiotisk men det er nå sånn jeg har det. Har du fått diagnose? Jeg har en som gav meg en aha opplevelse i fht dette.

Takk for svar 🙂

Ja, jeg har diagnose som kan forklare dette. Det handler om en tidvis veldig usikkerhet på meg selv. Jeg har det veldig vanskelig innimellom ned selvbilde og selvtillit, og da trenger jeg mye bekreftelse og trygging dessverre. De siste dagene har det variert mye, og jeg hater meg selv for det. Og når jeg sier hate, så gjør jeg virkelig det. Jeg hater diagnosene mine og symptomene de gir meg, for det er tøft å ha det sånn. På en måte "godt" å lese at jeg ikke er helt aleine om det. Håper du har det bra og jeg ønsker deg alt godt ❤️

Anonymkode: e65fd...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller tidvis og tidvis. Usikkerheten på meg selv ligger der jo hele tida, men noen ganger er det verre og mer fremtredende. 

Anonymkode: e65fd...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...