Gå til innhold

Sang til brudeparet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville dere ha reagert om foreldrene dine hadde skrevet stygge ting i sangen fra dem, i håp om å sverte deg foran din nye manns familie? Det opplevde jeg, men siden jeg er så underkuet av dem fra før av har jeg aldri nevnt noe på det ovenfor dem. Det er en stund siden nå, men er en av tingene som har begynt å dukke opp igjen i bevisstheten min. Jeg fikk litt oppreisning av svigermor da, som sa til meg at hun aldri kunne tenke seg at jeg var som beskrevet. Hun sa til meg at det ikke er sånn hun kjenner meg, og sa også at hun stusset veldig over at noen foreldre kunne lage en sånn sang om dattera si. 

Hvordan ville du ha reagert, du som ikke er konfliktsky?

Anonymkode: 442ec...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...