Gå til innhold

Syntes du det er deilig med hverdag i igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Ikke deilig, men helt greit. 

Hjemmekontor. Må være pålogget 8.00. Står opp 7.30. Lager meg en kopp kaffe , setter meg i sofaen med bena i sofaen, pc' en på fanget og headsett på hodet.  Lunsj fra 11.15 til 11.45. Dusjer og kler på meg i lunsjen. Rer senga. Slik går no dagan.  😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Opp kl 05:45, striskjorte og havrelefse? Misunner du de som slipper å jobbe?

Anonymkode: 81aaa...62e

Kunne selvfølgelig tenkt meg mer fritid og mindre jobb, men ikke dersom det betyr at jeg er syk på en eller annen måte. Og selv om det er kjedelig å stå opp kl. 06:10 og være nødt til å dra ut og kjøre 4,5 mil uansett vær så er det helt greit når jeg kommer på jobb for jeg stortrives på jobben, heldigvis. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt mere ferie og ikke minst mere sommervarme i ferien. Alltid vemodig når sommerferien er over, og særlig når jeg føler meg litt snytt, selv om ferien på mange måter var bra.

 

Men selvsagt glad for at jeg har en interessant jobb å gå til etter ferien. Og mange ting å ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ikke deilig, men helt greit. 

Hjemmekontor. Må være pålogget 8.00. Står opp 7.30. Lager meg en kopp kaffe , setter meg i sofaen med bena i sofaen, pc' en på fanget og headsett på hodet.  Lunsj fra 11.15 til 11.45. Dusjer og kler på meg i lunsjen. Rer senga. Slik går no dagan.  😁

Å, skulle gjerne hatt hjemmekontor ut året jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
4 minutter siden, cilie skrev:

Å, skulle gjerne hatt hjemmekontor ut året jeg.

Vi skulle egentlig vært tilbake på jobb etter ferien, men svært få møter opp visstnok :)

Tror vi skulle få ny informasjon i morgen. Fikk beskjed på mail om det. Det sto at de hadde fått med seg FHI ' s råd om fortsatt hjemmekontor for de som er av avhengig av kollektivtransport og de skulle ta det med i vurderingen. Heldigvis har jeg solgt bilen min 😁 

Vi står jo som sild i tønne på toget på vei hjem fra jobb, så det er helt uaktuelt for meg og jeg tror ikke de tør å tvinge oss tilbake. 

Har heller ikke noe ønske om å møte kollegaer som kommer tilbake fra Polen, sverige osv . De skal ikke få lov til å smitte meg 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er godt å møte kollegene igjen.  Jeg har alltid jobbet en del hjemme, men da jeg måtte gjøre det på heltid var det helt grusomt.  Nå blir det blanding igjen og det er herlig.  Jeg syntes det var utrolig godt første dagen å treffe mange, og ikke minst å kunne ha fysisk møte.  Møtene er både digitale og fysisk fremover.

Anonymkode: 6f51e...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martine

Ja, det synes jeg selv om jeg er ufør. Jeg fungerer bedre når jeg har  timeplan, rutiner og noenlunde struktur på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Savner ikke å dra på jobb i det hele tatt. Jeg snakker minst like mye med kollegene mine nå som før, fordi Teams-møter har en tendens til å utarte til prat om løst og fast. Syns det blir rart å snakke om hverdag i en ekstraordinær situasjon. Innen utgangen av neste år har vi ganske sikkert vaksine/god behandling, da kan vi begynne å snakke om hverdag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 6.8.2020 den 22.44, cilie skrev:

Å, skulle gjerne hatt hjemmekontor ut året jeg.

Det ble fortsatt hjemmekontor på meg. Alle som er avhengig av kollektivtransport skal ha hjemmekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Opp kl 05:45, striskjorte og havrelefse? Misunner du de som slipper å jobbe?

Anonymkode: 81aaa...62e

Hva jobber du med ettersom du må opp så tidlig? Selv har jeg ferie litt til, og syns det er fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
På 6.8.2020 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Opp kl 05:45, striskjorte og havrelefse? Misunner du de som slipper å jobbe?

Anonymkode: 81aaa...62e

Jeg synes det er godt å bare komme i gang med normale rutiner. Fikk feriepenger, som jeg må bruke litt av første måned etter ferien for å betale utgifter som husleie, osv. Men det er deilig å bruke minst mulig av dem, og glede seg til lønn igjen. Så sånn økonomisk sett så setter jeg pris på å jobbe igjen, selv om jeg elsker å ha fri :) 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Kayia skrev:

Hva jobber du med ettersom du må opp så tidlig? Selv har jeg ferie litt til, og syns det er fint. 

J

Anonymkode: 81aaa...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Kayia skrev:

Hva jobber du med ettersom du må opp så tidlig? Selv har jeg ferie litt til, og syns det er fint. 

Jeg må ikke opp så tidlig. Pleier å stå opp etter 12 engang.

Anonymkode: 81aaa...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio

Det var godt å begynne på arbeid igjen, selv om det er hardt. Men nå motiveres jeg av aktivitet for å gå ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
11 timer siden, Kayia skrev:

Hva jobber du med ettersom du må opp så tidlig? Selv har jeg ferie litt til, og syns det er fint. 

Jeg står også opp 0530-0545, har arbeidstid fra 7-15 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint å se kollegaene igjen - men jeg synes at dagene var lange og uka likeså. Skulle veldig gjerne hatt flere ukers ferie. 

Vi startet opp med kontor-kontor nå for første gang for alle siden mars, men jeg tror at om ikke lenge er de fleste tilbake igjen på hjemmekontor. 

Det blir imidlertid greit å få 16-åringen i gang på skolen. Hun har hatt noen slappe uker i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...