Gå til innhold

Innleggelse Modum Bad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kan være aktuelt å søke meg inn på et opphold på Modum Bad pga PTSD. Jeg hører dessverre ikke til under Helse Sør-Øst, og lurer derfor på om noen vet noe om sannsynligheten for å få plass? 

Anonymkode: f0e8a...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være aktuelt å søke meg inn på et opphold på Modum Bad pga PTSD. Jeg hører dessverre ikke til under Helse Sør-Øst, og lurer derfor på om noen vet noe om sannsynligheten for å få plass? 

Anonymkode: f0e8a...632

Veldig liten vil jeg tro. Jeg heller ikke til i Helse Øst, og vi fikk beskjed i fjor om at de ikke tok inn pasienter fra andre steder i landet. Vi undersøkte også Viken i Nord, men der var det halvannet års ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei! Sent svar, men Modum Bad tar imot pasienter fra hele Norge. Var innlagt på traumeavdelingen i sommer, og de hadde riktignok flere pasienter fra helse sør-øst så disse blir muligens prioritert mest (?) men iallefall tar de inn fra de andre regionene også. Det går jo tregere å komme inn nå da, på grunn av Korona får de ikke tatt inn like mange som vanlig så er nok lang kø nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...