Gå til innhold

Når man mislykkes på livets tre store arenaer - hva da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Karriere - at man liker det man driver med, forsørger seg selv og får anerkjennelse.

Sosiale - man at venner og et sosialt nettverk.

Kjærlighet - kanskje den viktigste?

Anonymkode: 44138...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du at selv har mislyktes på disse tre arenaene da`?

Man kan ha en jobb, om ikke en veldig høystatus jobb, så er det noe man får penger for å gjøre.

Man kan ha noen venner, om ikke de er de kuleste i gata, så er det venner som er glad for å se deg.

Å søke etter drømmedama/drømmemannen er det sikkert mange som gjør. Det gjelder vel å finne en man kan ha gode samtaler med først og fremst og som man liker å gjøre forskjellige ting sammen med.

Kanskje det er bedre å spørre seg: I hvilken grad har jeg lyktes på disse tre områdene? Har jeg fått til noe, eller har jeg ikke fått til noen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mislykkes totalt på alle de arenaene selv. Aldri hatt kjæreste eller jobb og venner har jeg ikke. 

Anonymkode: e1396...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Stormwind skrev:

Tenker du at selv har mislyktes på disse tre arenaene da`?

Ja.

3 timer siden, Stormwind skrev:

Man kan ha en jobb, om ikke en veldig høystatus jobb, så er det noe man får penger for å gjøre.

Har ikke jobb.

3 timer siden, Stormwind skrev:

Man kan ha noen venner, om ikke de er de kuleste i gata, så er det venner som er glad for å se deg.

Har ingen venner.

3 timer siden, Stormwind skrev:

Å søke etter drømmedama/drømmemannen er det sikkert mange som gjør. Det gjelder vel å finne en man kan ha gode samtaler med først og fremst og som man liker å gjøre forskjellige ting sammen med.

Har ingen, aldri hatt.

3 timer siden, Stormwind skrev:

Kanskje det er bedre å spørre seg: I hvilken grad har jeg lyktes på disse tre områdene? 

100% på alle tre områdene.

Anonymkode: 44138...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...