Gå til innhold

Hvor raskt effekt av ad?


Villanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, kupton skrev:

Mulig og vanlig er to helt ulike ting.

Mulig: 1-2 dager. Vanligst: 1-2 uker.

Ja, det er klar over. Jeg mente mulig.  Litt kinkig. Jeg vil helst sove mest mulig. Så tok Tovon som jeg egentlig har slutta med  3 dager på rad. Forventa ingenting anna enn å få sove litt ekstra. Følte meg raskt litt bedre. Tok til fornuft og tok kun den medisinen jeg skal ta. Ble verre igjen etter noen dager, kanskje en uke, husker ikke. Lurer på om der er en sammenheng. Har nok ingenting å si. Blir nok neppe aktuelt å begynne på Tolvon igjen. Er bare nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt føles det faktisk bedre igjen i dag. Fristende å gjøre dette til barna hqr vært her. Men da blir jeg på en måte falskt bedre til jeg kommer til fastlege/behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Mulig og vanlig er to helt ulike ting.

Mulig: 1-2 dager. Vanligst: 1-2 uker.

Er det anerkjent at det er mulig med så rask effekt? Ville jeg bli trudd om jeg innrømmet det overfor behandlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Villanda skrev:

Er det anerkjent at det er mulig med så rask effekt? Ville jeg bli trudd om jeg innrømmet det overfor behandlet?

Vet ikke om det er anerkjent hos alle leger. Jeg hadde en fastlege en gang som satte meg på AD, og jeg kjente virkning etter kun to-tre dager. Dette sa jeg til henne, men hun bare fnøys av det, og lo litt av meg. Seinere i livet fikk jeg diagnosen bipolar, og der er det visst en sammenheng ifølge psykiateren jeg hadde den gang. Hvis en får rask effekt av AD bør legen ha bipolar i bakhodet, sa han. 

Anonymkode: 7f2b6...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er anerkjent hos alle leger. Jeg hadde en fastlege en gang som satte meg på AD, og jeg kjente virkning etter kun to-tre dager. Dette sa jeg til henne, men hun bare fnøys av det, og lo litt av meg. Seinere i livet fikk jeg diagnosen bipolar, og der er det visst en sammenheng ifølge psykiateren jeg hadde den gang. Hvis en får rask effekt av AD bør legen ha bipolar i bakhodet, sa han. 

Anonymkode: Ok. Har

Ok. Har bp

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Villanda skrev:

Hvis en får rask effekt av AD bør legen ha bipolar i bakhodet, sa han. 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taler for at min diagnose er rett da. Fremdeles hender det jeg tviler. Snakker ikke mye om det med behandler sier implisitt at det er et fakta. Nettopp derfor jeg måtte slutte med Tolvon. 

ER bedre i dag. Innom jobb, og ble automatisk smitta av smilet til noen av dem som bor der.Og kunne sitte på vaktrommet uten følelsen av å smitte de andre med min nedstemthet. Fått ordna noe som betyr litt for meg framover, som jeg kan greie om jeg blir frisk (fra denne episoden da) tidsnok. I går var jeg likegyldig til det og tenkte jeg aldri ville greie det uansett.

Kunne vært tilfeldig, men siden jeg erfarte det samme tidligere i denne perioden.., og rask effekt ikke er helt uvanlig ved bp. Åh.., uken med barna kunne blitt bedre slik, men kan jo ikke fortsette videre, så.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...