Gå til innhold

Noen som jobber i helsevesenet som kan hjelpe? Spm om arbeidshjelp og lønn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg får AAP. Det går ut i januar.

Nå i høst skal jeg begynne å jobbe to dager i uken. Det er med hjelp gjennom FACT og jobbspesialist der.

Jeg har ikke turt å spørre om jeg får lønn. Vet noen hva som er vanlig her? Jeg er redd for å virke grisk eller grådig og er redd for å spørre.

Lurer på om jeg vil fortsette å få det samme som jeg har (AAP), eller om jeg vil få AAP + noe lønn, eller om jeg vil få typ. arbeidspenger/lønn fra NAV? Eller om jeg får lønn direkte fra arbeidsgiver + noe fra NAV. Eller om jeg ikke får noe som helst.

Det er jo litt dumt hvis jobb vil gi meg lavere inntekt enn jeg har. Eller om jeg hadde tjent bedre ved å finne meg en jobb selv. Og jeg har dårlig råd så jeg ønsker gjerne å tjene mer og å slippe å vri og vende på hver krone. 

Noen som har vært gjennom det samme, eller jobber med dette som vet hva som er vanlig?

Takk :)

Anonymkode: 581dd...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, kupton skrev:

Jeg kan ikke detaljene, men jeg er i hvert fall helt sikker på at du ikke går ned i lønn/samlet utbetaling.

Ok, håper det stemmer🙂

Anonymkode: 581dd...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...