Gå til innhold

Andres ansikt i folks ansikt


Marye

Anbefalte innlegg

Flere med bipolar/schizoaffektiv som opplever dette? Altså du ser en annens ansikt i folk. Ant fra Jesus til demoner til han jeg er forelsket i. Liksom «morphed»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Marye skrev:

Flere med bipolar/schizoaffektiv som opplever dette? Altså du ser en annens ansikt i folk. Ant fra Jesus til demoner til han jeg er forelsket i. Liksom «morphed»

Kan ikke være lett å være med andre mennesker når du har det sånn. Isolerer du deg mye? 

Anonymkode: 1d253...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Marye skrev:

Flere med bipolar/schizoaffektiv som opplever dette? Altså du ser en annens ansikt i folk. Ant fra Jesus til demoner til han jeg er forelsket i. Liksom «morphed»

Det høres psykotisk ut.

Anonymkode: 5f62e...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres psykotisk ut.

Anonymkode: 5f62e...40c

Psykose går ut over fungeringen i det daglige også. Det handler ikke kun om å se ansiktet. Man isolerer seg, klarer ikke hverdagslige sysler osv

Anonymkode: 1d253...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er i god form ellers. Er glad jeg skal trappe litt ned på medisin pga bivirkninger for da vil alle sammenhengene bli mer tydelig og det føles spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykose går ut over fungeringen i det daglige også. Det handler ikke kun om å se ansiktet. Man isolerer seg, klarer ikke hverdagslige sysler osv

Anonymkode: 1d253...5c7

Skjønner ikke hvorfor du forteller meg dette?

Anonymkode: 5f62e...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri opplevd. Synes ikke det høres lurt ut å trappe ned medisin hvis dette blir tydeligere/mer "virkelig"

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, Marye skrev:

Nei jeg er i god form ellers. Er glad jeg skal trappe litt ned på medisin pga bivirkninger for da vil alle sammenhengene bli mer tydelig og det føles spennende

Sykdomstegn.

Anonymkode: 5f62e...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...