Gå til innhold

Latterkrampe alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
12 timer siden, Kayia skrev:

Ukontrollert latterkick alene etter inntak av alkohol høres litt alkoholutløst psykose i mine ører, men jeg er ikke psykiater eller psykolog såjeg kan ikke si noe sikkert. Det jeg KAN si med sikkerhet er at dette bør tas opp med lege/behandler over helgen. 

Ja, det burde jeg sikkert gjøre. Har aldri tenkt over å ta dette opp med vedkommende. Så takk for innspill. 

Anonymkode: 81bce...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det burde jeg sikkert gjøre. Har aldri tenkt over å ta dette opp med vedkommende. Så takk for innspill. 

Anonymkode: 81bce...a55

Jeg ville vel kanskje ha tatt opp med meg selv hvorfor jeg stadig valgte å ha et så destruktivt forhold til alkohol når jeg var klar over hvilke konsekvenser det fikk for meg selv f.eks. i form av rusutløst psykose. Da hadde det i hvert fall begynt å ringe noen varselklokker i mitt hode og jeg hadde begynt å tenke en tanke eller to.

Jeg kombinerte én gang alkohol og sterke smertestillende, og det ble med den ene gangen pga. ubehageligheter, og siden den gangen har alkohol blitt valgt bort. I blant må man gjøre prioriteringer i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg ville vel kanskje ha tatt opp med meg selv hvorfor jeg stadig valgte å ha et så destruktivt forhold til alkohol når jeg var klar over hvilke konsekvenser det fikk for meg selv f.eks. i form av rusutløst psykose. Da hadde det i hvert fall begynt å ringe noen varselklokker i mitt hode og jeg hadde begynt å tenke en tanke eller to.

Jeg kombinerte én gang alkohol og sterke smertestillende, og det ble med den ene gangen pga. ubehageligheter, og siden den gangen har alkohol blitt valgt bort. I blant må man gjøre prioriteringer i livet.

Har hatt rusutløst psykose en enkelt gang og det var nettopp. Det pleier å gå helt fint. 

Anonymkode: 81bce...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eller uten alkohol synes jeg ikke det høres særlig sunt eller normalt ut å få latterkrampe alene. Små latterutbrudd kan vel alle få i de fleste situasjoner, men ikke vedvarende latterkrampe. Det virker i mine (ufagmessige) øyne ikke helt friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ekstra skrev:

Med eller uten alkohol synes jeg ikke det høres særlig sunt eller normalt ut å få latterkrampe alene. Små latterutbrudd kan vel alle få i de fleste situasjoner, men ikke vedvarende latterkrampe. Det virker i mine (ufagmessige) øyne ikke helt friskt.

Ja det er kanskje litt spesielt. 

Anonymkode: 81bce...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...