Gå til innhold

Jeg tok kontrollen over følelsene i går


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

Gjest dolmio

For første gang tok jeg kontrollen over sterke og smertefulle følelser i går. Jeg tok et oppgjør med meg selv da jeg var midt inne i det. Tvang meg ut av stormen. Ingen hjalp meg ut av den heller - jeg gjorde det selv. 

Jeg kunne hatt det helt jævlig idag og hele helga. Men det har jeg ikke. Fordi JEG har kontroll over følelsene - ikke motsatt. 

Det var en fantastisk mestringsfølelse som jeg vil dele med dere - og nå skal jeg nyte helga 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, dolmio skrev:

For første gang tok jeg kontrollen over sterke og smertefulle følelser i går. Jeg tok et oppgjør med meg selv da jeg var midt inne i det. Tvang meg ut av stormen. Ingen hjalp meg ut av den heller - jeg gjorde det selv. 

Jeg kunne hatt det helt jævlig idag og hele helga. Men det har jeg ikke. Fordi JEG har kontroll over følelsene - ikke motsatt. 

Det var en fantastisk mestringsfølelse som jeg vil dele med dere - og nå skal jeg nyte helga 😃 

Bra jobba😆 du burde være stolt av deg selv, for det er ikke lett å ta kontroll på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, dolmio skrev:

For første gang tok jeg kontrollen over sterke og smertefulle følelser i går. Jeg tok et oppgjør med meg selv da jeg var midt inne i det. Tvang meg ut av stormen. Ingen hjalp meg ut av den heller - jeg gjorde det selv. 

Jeg kunne hatt det helt jævlig idag og hele helga. Men det har jeg ikke. Fordi JEG har kontroll over følelsene - ikke motsatt. 

Det var en fantastisk mestringsfølelse som jeg vil dele med dere - og nå skal jeg nyte helga 😃 

Jeg holdt på å skrive "wow, nå var du flink", men så kom jeg på at det er sånt man sier til hunder (og muligens barn) 😅 Men jeg tenkte "wow", for det er sterkt av deg. Du var jo faktisk superflink som klarte det. Men jeg vet ikke hvordan man roser voksne mennesker. Ville bare si at jeg er imponert og glad på dine vegne, for at du fikk det til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
13 minutter siden, RamonaK skrev:

Bra jobba😆 du burde være stolt av deg selv, for det er ikke lett å ta kontroll på den måten.

Ja, det er jeg. Og så gir det håp for veien videre. Fortsette i samme spor 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
Akkurat nå, Trine skrev:

Jeg holdt på å skrive "wow, nå var du flink", men så kom jeg på at det er sånt man sier til hunder (og muligens barn) 😅 Men jeg tenkte "wow", for det er sterkt av deg. Du var jo faktisk superflink som klarte det. Men jeg vet ikke hvordan man roser voksne mennesker. Ville bare si at jeg er imponert og glad på dine vegne, for at du fikk det til 😊

😆 takk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, dolmio skrev:

Ja, det er jeg. Og så gir det håp for veien videre. Fortsette i samme spor 👍

Ja, det gjør det 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dolmio skrev:

For første gang tok jeg kontrollen over sterke og smertefulle følelser i går. Jeg tok et oppgjør med meg selv da jeg var midt inne i det. Tvang meg ut av stormen. Ingen hjalp meg ut av den heller - jeg gjorde det selv. 

Jeg kunne hatt det helt jævlig idag og hele helga. Men det har jeg ikke. Fordi JEG har kontroll over følelsene - ikke motsatt. 

Det var en fantastisk mestringsfølelse som jeg vil dele med dere - og nå skal jeg nyte helga 😃 

Kjempe flott👏  Veldig godt å lese dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...